pondělí 26. července 2021

MÍŠA... Mořské hexagony



Chystáte se na letní dovolenou k moři nebo si budete prohlížet fotky z předchozích pobytů u moře v albu? Pojďte se naladit na dovolenkovou vlnu se mnou. Vytvořila jsem visačky ve tvaru hexagonu a na konci článku pro vás mám tvořivou letní výzvu :)



Visačky ve tvaru hexagonu bylo velmi jednoduché vytvořit. Na Big shotu jsem vyřezala několik velikostí hexagonu z nádherné mořské kolekce Ocean deep od Craft O´Clock. Na největší hexagon jsem narazítkovala lehce pozaďové razítko pomocí Archivalu. Hexagony jsem na sebe různě navrstvila, proložila vystříhanými kytičkami z vystřihovací sady Ocean deep. Na každou visačku jsem dala jiný obrázek a nápisy od P13.




Nakonec jsem visačky ještě dozdobila pár enamelkami ve zlatavé a bílé barvě a bylo hotovo.

Dneska pro vás mám neobvyklou výzvu. Vytvořila jsem tři neobvyklé visačky a ráda bych dvě vyměnila s vámi. První dvě ženy, které pod tento příspěvek na Facebooku vloží fotku vytvořených visaček na téma Léto mají jistou výměnu se mnou. Tak co? Nalákala jsem vás?  :)


Použitý materiál:


Kolekce Ocean deep (Craft O'Clock)

Vystřihovací papíry Ocean deep (Craft O'Clock)

Archival

Pozaďová razítka

Enamelky

Oboustranná páska

Big shot

Vyřezávací šablony

Žádné komentáře:

Okomentovat