úterý 27. července 2021

PETRA... VIDEOPROHLÍDKA: Album plné cestovatelských zážitků


Jak už jistě víte, sama sebe moc neřadím mezi scraperky dokumentaristky. Ovšem příznávám, že je pár cestovatelských zážitků, které máme zdokumentované celkem detailně. Jedním z nich jsou naše líbánky, kdy jsme tři týdny poznávali Austrálii. Pokud vás zajímá jak do minialba nacpat asi tak 20 stran textu, mrkněte se do dnešního článku.


Je to už pěkná řádka let, co jsme podnikli naši poslední velkou cestovatelskou výpravu do Austrálie a já ji ještě donedávna neměla zvěčněnou v albu. No ano, taková jsem ostuda! 

Ale zase musím říct, že byla opravdu sranda si po tolika letech připomenout náš objev, že střecha pověstné Opery v Sydney je okachlíkovaná. Znovu jsem se mohla kochat dechberoucími výhledy v Blue Mountains. Opět jsem cítila všechny namožené svaly po lekci surfování. Zase jsem se mohla projet terénním autobusem na největším písečném ostrově. A opět jsem cítila tu paniku, když kolem mě během šnorchlování nad Velkým korálovým útesem proplaval žralok!

Naštěstí jsem díky kolekci Lazy Days od Studio 40 tento rest dohnala, protože hned jak jsem ji viděla, říkala jsem si, jestli se při jejím navrhování autoři nenechali inspirovat právě Austrálií. Surfování, pláže, tropické rostliny i aboriginské umění, to vše jsem si v ní našla.




Protože jsem do alba chtěla vtěstnat spoustu textu, musela jsem si základ trochu rozšířit o odklápěcí stránky a ještě výsuvné stránky. A protože je album poměrně obsáhlé, s jednou kolekcí papírů jsem si samozřejmě nevystačila, a tak jsem sáhla i po strarších kolekcích od Studio 40 a dokonce mi pasovala i kolekce Under the Sea od Moda Scrap.





A nyní se už pojďte podívat, které kouty Austrálie jsme navštívili a jak album vypadá uvnitř.

VIDEOPROHLÍDKA:


Použitý materiál:

kolekce papírů Under the Sea (Moda Scrap)

Žádné komentáře:

Okomentovat