středa 21. července 2021

LUCIA... Dinosaury útočia



Náš Tobi za týždeň oslávi štvrté narodeniny. Od Mickey Mouse cez Tlapkovú patrolu a Mimoňov sme prešli k dinosaurom a krokodýlom. Mladý pán si ako výzdobu želal tieto potvory a k tejto príležitosti sa mi akurát hodila novinka od Fabrika decoru  Dinosauria. Poďte mrknúť čo som pre Tobiho z tejto sady vytvorila. 


Vychádzala som zo základu na skladané prianie do tvaru dvojitého Z. Návod nájdete tu. Akurát som si ho trošku poupravila tak, aby vznikol rozdelený priestor na oblohu a kamenistú zem



Do prázdneho priestoru  medzi dvomi Z som vlepila tri prúžky papiera vo vzdialenosti asi 1 cm od seba a na ne som prilepila vystrihnuté trsy listov a kamene. Vznikol tak efekt krajiny za dinosaurom


Doplnila som ešte pár vystrihnutých motívov a na big shote vyrezala číslo 4, ktoré som ešte podlepila 3D páskou. Zámerne som prianie extra nezdobila, aby čo najdlhšie vydržalo nápor nezbedných ručičiek. 


Tvoríte a dávate priania pre svoje deti alebo sa bojíte, že dlho nevydržia a radšej ich držíte v bezpečnej vzdialenosti? Napíšte nám v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

- sada scrapbook papierov Dinosauria od Fabrika Decoru

- scrapbook papier Dinosauria s obrázkami na vystrihnutie

- vyrezávacie šablóny

- základ priania

- 3D penová páska

Žádné komentáře:

Okomentovat