neděle 11. července 2021

VIPETA... Rychlá přáníčka se zvířátky WOODLAND FRIENDS


Papíry na vystřihování se poslední dobou staly mými nejoblíbenějšími. Sednu si večer k filmu a jen tak si stříhám. Je to krásně uklidňující činnost. Proto mě potěšila nová sada papírů WOODLAND FRIENDS od Craft O´Clock hned dvakrát. Jednak je vystřihovací a jednak obrázky jsou oboustranné! Můžete si tedy vystřihané objekty napolohovat, jak je libo. Já z nich udělala veselá přáníčka. Pojďme na ně.

Obrázky samy o sobě jsou dost výrazné a barevné, sáhla jsem tedy po minimalistické variantě přání. Na podklad jsem přes šablonu nanesla zelenou texturovací pastu. Po zaschnutí umístila zvířátko, otiskla nápis razítky a přidala flitry.







U druhé varianty přání jsem místo mixed media podkladu vyřezala rozetku na Big shotu a nalepila ji rovnou na základ přání. Vznikla tak série veselých přáníček na letní oslavy i pro radost. Jednoduché, rychlé a moc hezké, tak to mám ráda. 




Také rády vystřihujete? Pochlubte se nám v našem klubu na Facebooku nebo nás označte na Instagramu s #tvorimezpapiru a #papergarden_cz, ať se můžeme pokochat.


Použité materiály:

Papíry WOODLAND FRIENDS 6*12

Základ přání s obálkou

Flitry

Vyřezávací šablona rozetka

Šablona Lace Napkin

Texturovací pasta

Lepidlo Glossy

Žádné komentáře:

Okomentovat