neděle 11. července 2021

PETRA... Roztančená přáníčka pro radost


Také byste se už nejraději vydali na nějakou tu letní zábavu a pořádně si zatancovali? Vzhledem k protiepidemickým opatřením to bohužel ještě chvíli nebude možné. Ovšem kdo říká, že bychom si nemohli roztančit alepsoň přáníčka. Pojďte se dnes se mnou podívat, jak je jednoduše můžete rozpohybovat.



Když jsem v obchůdku narazila na kolekci Summer Flowers od Craft O'Clock, ke které je možné pořídit i oboustranně tištěné obrázky k vystřižení, dostala jsem nápad na tzv. spinner card neboli přáníčko s otočnými prvky.



Na přední straně přáníčka jsem vyřízla část kruhu, jehož středem jsem vedla vlasec. Vystřižené obrázky jsem na něj umístila tak, aby byl obrázek z obou stran úplně stejný, takže jsem od každého obrázku potřebovala dva kusy. 




Pokud takto vytvořenou pohyblivou část přáníčka několikrát zatočíte a přání zavřete, při otevření se krásně roztočí a roztančí. Jednoduchý ale velmi efektní trik, že?

Zkoušíte rádi nejrůznější inteaktivní přáníčka? Který typ přáníčka vás v poslední době nadchnul? Podělte se s námi v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Istagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru. Těšíme se na vaši inspiraci.


Použitý materiál:


kolekce papírů Summer Flowers 12 x 12"(Craft O'Clock)

kolekce papírů Summer Flowers - obrázky k vystřižení 6 x 12"(Craft O'Clock)

vyřezávací šablony

tekuté perličky

vlasec

razítko

Archival 

distress inkousty

nůžky

řezačka

Žádné komentáře:

Okomentovat