čtvrtek 8. července 2021

MÍŠA... Layout v odstínech hnědé

 

Konečně! Konečně mi na stole neležela žádná zakázka a já jsem si mohla nechat rozložený mixed media layout celý týden na stole! U mixed media projektů je důležité dobré schnutí a navíc s Emmou ani není možné sednout na několik hodin nad layout :) Tak se se mnou pojďte podívat na to, jakou se mi po dlouhé době podařilo vytvořit mixed media stránku.

Na mém instagramu jsem vás nechala hlasovat o tom, zda scrapnout fotku naší Emmy nebo nějakou romantickou a většina byla pro romantiku. Následně jsem vám dala na výběr tři naše fotky a vybrali jste tuto. A tak vznikl tento layout :)

Na základ z kolekce Blooming retreat jsem nanesla průhledné gesso, na něj přes šablonu texturovací pastu, poté dvě rustikální pasty a nakonec jsem barvila pomocí práškových barev. Následně jsem pomocí pozaďového razítko přidala další vrstvu pozadí. Poté co jsem měla tuto fázi za sebou, rozhodovala jsem se pro to, jaké použiju zdobení.

Vyhrály chipboardy, krajky, vystříhané motivy a visačky z kolekce a na dozdobení kytičky, nápisy, průhledné kamínky a samozřejmě nesměly chybět cákance úplně na závěr.

A co vy  a mixed media? Určitě už jsem za tu dobu někoho nalákala :) Pochlubte se nám v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru. 

Rády se necháme zase na oplátku inspirovat od vás.


Použitý materiál:

Kolekce Blooming retreat od Craft O´Clock
Kamínky

Žádné komentáře:

Okomentovat