úterý 19. listopadu 2019

MÍŠA... Vánoční svícny

Miluju svíčky, hlavně teď na podzim a v zimě. Krásné večerní světlo, příjemná vůně... Nejraději mám vanilku, ale musí to být jemná vůně, nesnesu nic agresivního. Takže mi vyhovují svíčky z Ikei- no jo, ale co s těmi skleničkami, které zbydou, když svíčka dohoří? Rozhodla jsem se z nich vyrobit originální vánoční svícny. A jak se mi to povedlo? Na to se se mnou pojďte podívat.


První problém nastal hned na začátku. Zjistila jsem, že skleničky nejsou rovné, ale směrem dolů se zužují. Co s tím? Chtěla jsem skleničku kolem dokola polepit papírem. No, vypomohla jsem si lepící 3D páskou. Do míst, kde je sklenička uzší jsem nanesla 3 vrstvy 3D pásky, nad to 2 vsrtvy a pak jednu... tak jsem alespoň trochu vyrovnala skleničku a mohla jsem začít zdobit.


Chtěla jsem, aby byly skleničky podobné, ale zároveň aby byla každá jedinečná. Na pomoc jsem si vzala vánoční kolekci Joyful od StudioForty. Jako základ jsem použila papír s hvězdičkami. Tím jsem obalila celé skleničky. Na papír jsem přidala vrstvu škrobené gázy. A na to jsem potom nalepila proužek z vánočního papíru, který najdete ve velké sadě.


Potom přišlo na řadu zdobení. Ze zbytků papírů jsem si vyřezala na Big shotu kolečka a visačky. Ty jsem různě vrstvila na sebe, přes sebe, pod sebe- až mi vznikl výsledný shluk, který jsem ještě doplnila červenou nití a bílou látkou, kterou jsem objevila v mixedmedia šuplíku :)




Co vy a vánoční zdobení? Už jste začali nebo si říkáte, že je ještě čas? Pochlubte se u nás ve skupině na Facebooku nebo nás označte na instagramu #tvorimezpapiru #papergardencz






Žádné komentáře:

Okomentovat