úterý 5. listopadu 2019

MÍŠA... Červeno-bílé Vánoce

Pomalu začínám v našem design teamu cítit vánoční náladu... a tak jsem nemohla jinak, než se pustit do vánočního layoutu. Nevím, jak jste na tom vy, ale já k těm vánocům mám ráda klasiku- klasické české pohádky, klasické vánoční barvy. Tak se pojďte se mnou podívat, jak se povedl můj layout v klasické červeno-bílé kombinaci.



Na začátek si dovolím malou odbočku- foto, které vidíte na layoutu není originální, je to stažená fotografie z internetu, která má jediný účel.: Zamaskovat původní fotografii, kterou jsem použila. Na té jsou totiž moje kolegyně a naše fotka z vánočního večírku. Protože holky, ale nechtějí být na blogu, musela jsem pro účely článku použít jinou fotografii, kterou poté sundám a stránka půjde do alba v originální podobě :)


A teď již k samotnému layoutu. Použila jsem nádhernou kolekci Joyful od Studio Forty. Z té jsem využila hlavně papíry MerryXmas a Oh so white. Veškeré zdobení jsem soustředila do místa, kde se stránky překrývají. Použila jsem fáčovinu, bílou vlnitou lepenku, odstřižky z papírů, červenou nit. To vše jsem shlukla pod fotografii, kterou jsem podlepila 3D kolečka.


Na dozdobení kolem jsem použila chipboardové samolepky ze stejné kolekce Joyful a průhledné samolepky, které máme opět v češtině Zimní pohádka. Na úplný konec jsem sáhla pro enamelové tečky  v červené a černé barvě.


A jak to máte se zpracováním vánočních fotografií vy? Trvá vám třeba rok, jako mě, než se k nim dostanete, nebo zpracováváte ihned po vánocích? Pochlubte se v našem klubu na Facebooku nebo nás označte na instagramu #tvorimezpapiru #papergardencz.

Žádné komentáře:

Okomentovat