středa 13. listopadu 2019

ERIKA... První střípky Vánoc – visačková inspirace







A je to tu. I já jsme už zasedla k vánočnímu tvoření a asi jsem nezastavitelná v tom, že bych ráda vždy vytvořila něco, co na mém pracovním stole nebylo. Tentokrát jsem si tak připravila svou premiéru vánočních visaček, které slouží jako přání. Jaká kolekce vyhrála? Rosy Cosy Christmas od Piatek 13.


Visačky mě vždy lákaly. Líbily se mi sami o sobě, ale pořád jsem pro ně hledala smysluplné využití. Na vánoční dárky by to v případě naší rodiny znamenalo jich udělat hoooodně, jen do zásuvky já nerada tvořím, ale přání je přesně pro mě. A hlavně jsem chtěla, aby byly velké. Výsledkem jsou dvě visačky, každá malinko jiná, obě ale ze stejného materiálu. Chtěla jsem Vám tak také ukázat, že i z jedné kolekce a pár doplňků můžete vytvořit skvosty vlastnoručně dělané, ale odlišující se. Hurá do vánoční atmosféry!





Pro obě visačky jsem si připravila čtvrtku o velikosti 29 x 11 cm, kterou jsem přepůlila rýhovačkou. Samotný dekor visačky čtvrtku v horní části přesahuje a v přesahu je průchodka připravená pro mašli. Mašlí můžete jednotlivé visačky významně odlišit.

Nejprve jsem ale musela stříhat... Je to dobrá relaxační technika... Asi mám špatné nůžky, takže mě hezky bolí prstíky, ale v kolekci můžete počítat opět s celou stránkou motivů, které si vystříháte a za jejich pomoci můžete kouzlit. První z visaček je více do červena s károvaným podkladem a sněhovými vločkami v podobě chipboardů. K vystřiženým motivům jsem si pomohla s vločkami s podobě chipboardů, visačkami, samozřejmě kytičkami a svorkami. Použila jsem červené a bílé bobule a ojíněné bobule. Nesmím zapomenout na stuhy, které se objeví snad v každém projektu v nějaké formě, a krajku jako podklad.








U druhé visačky jsem kouzlila také s nádhernými chipboardy jelenůdruhou variantou visaček z kolekce, znovu kytičkami, svorkami, stuhou a krajkou. Přesto myslím, že je visačka trochu jiná.






Vnitřní strany mají samozřejmě dostatek místa na vaše přání a zdobí je vystřihané motivy.








Že už se vrháte do vánočního tvoření také, víme. Podělte se o ně s námi. Projekty se nám uričtě pochlubte se na naší Fb skupině Paper Garden a my  se budeme moc těšit 



Použitý materiál:














Žádné komentáře:

Okomentovat