středa 6. listopadu 2019

LUCIA... Diár spriaznenej duše



Všetky udalosti riešite za pochodu tak ako ja? Potrebujete mať zorganizovaný celý svoj deň? Do ktorej skupiny ľudí patríte? Či už ste poctivý plánovač alebo nenapraviteľný ,,nestíhač", možno sa inšpirujete dnešným príspevkom. Z kolekcie papierov Soulmate od Piatek13 som vytvorila diár na nasledujúci rok. Aj keď je táto sada primárne určená pre pánov, myslím, že sa z nej dajú vytvoriť aj elegantné dámske projekty. Posúďte sami. 



Rada mám po ruke nejaký malý zápsiník, ktorý môžem nosiť všade zo sebou, preto som si vybrala formát A6. Vonkajšie dosky som potiahla vatelínom a látkou a prešila na stroji. Zdobenie prednej strany obalu som zvolila jemnejšie z praktického hľadiska. Vystrihla som si jednotlivé kvety a rastliny a nalepila priamo na látku. 



Vnútorné rozloženie diára je jednoduché. Obsahuje ročný prehľad, mesačný plánovač a týždenný kalendár. Jednotlivé časti som si navrhla vo Worde a doma vytlačila. Medzi niektoré listy som vložila dozdobené papiere zo sady Soulmate, aby diár nepôsobil nudne.







Použila som rôzne nálepkyvisačky, papierové výrezy a enamelové ozdoby.





Na konci diára je ešte praktické malé vrecko na drobnosti.



Zapáčila sa Vám kolekcia Soulmate? Budeme sa tešiť na Vaše projekty na Facebooku alebo na Instagrame s hastagom #tvorimezpapiru alebo #papergardencz


Použitý materiál:






Žádné komentáře:

Okomentovat