čtvrtek 21. března 2019

VIPETA…Svatební vzpomínka na plátně


Kdo se chystá na svatební fotky,  rozhodně by neměl přehlédnout svatební kolekci Marry Me od Mintay. Já už mám sice svatební album  hotové, ale uvědomila jsem si, že zatím nemáme žádnou svatební fotku vystavenou. Taky tu na mě smutně koukalo nevyužité plátno, tak jsem to spojila. A když už, tak mixed media k tomu. Pojďte se mnou zdolat nemožné a poznat techniku "patlámo, matlámo."

Proč nemožné? Mixed media neumím. Vlastně se jich bojím. Barvy mě neposlouchají a dělají si, co chtějí. Ale řekla jsem si, že je třeba strachu vzdorovat. Vyhrabala jsem vše, co bylo na mixed media použitelné, a začala tvořit technikou "patlámo, matlámo."

TIP 1: Technika "patlámo, matlámo" je myšlena ve smyslu, že pokud nejste v mixed media zběhlé a nemáte dostatek pomůcek, můžete si ji i tak vyzkoušet stylem co dům dal. Když něco nemáte, pohledáte, co už doma máte a co by šlo použít. A pak už jen experimentujete a vrstvíte."

Na plátnu už bylo něco nakreslené uhlem, tak jsem to přetřela bílou akrylovou barvou. Následovala strukturovací pasta. Nanesla jsem ji přes jedinou šablonku, kterou vlastním. Ještě že je s motivem květin. Během zasychání jsem do pasty přidala embossovací prášek a "zapekla" ho horkovzdušnou pistolí. Zatím to vypadá dobře.


TIP 2:  Jak na styl co dům dal? Místo šablonek můžete použít negativy papírových výřezů, místo sprejů si do rozprašovače nalít obarvenou vodu a místo prášků použít klidně staré oční stíny.

Vytáhla jsem razítka od Studio Forty a udělala pár otisků. Ještě posprejovat…  a tady se mi to trochu zkazilo. Nevadí, to zakryju. A jdeme zdobit.

TIP 3: Stará dobrá rada na závěr. Co zkazím, to zakryju ozdobou nebo přetřu barvou. Ať žije scrapbookové vrstvení.

Z kolekce Marry Me jsem si vybrala papír se starým písmem a tím podložila fotku. Kolem fotky jsem rozmístila vystřihané motivy z "vystřihovánkového" papíru. Přidala jsem ještě několik perliček, chipboard prstýnků, můj oblíbený kovový klíček a pár kytiček.

 A tak vzniklo mé první mixed media dílo, které nám pověsím na stěnu. Ještě musím vymyslet kam.

Použité materiály:
Papírové kytičky - kvítky a gypsophily

Jakou techniku byste si chtěly vyzkoušet vy? Pochlubte se nám v našem Paper Garden clubu svými prvotinami. Krásné tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat