úterý 5. března 2019

SOUTĚŽ... Březen

Začíná březen, jaro, květiny, ptáčci... a přesně taková nebude naše březnová challenge :D Tentokrát jsme si pro vás nachystaly něco jiného a já bych řekla, že vás to bude bavit... Všechno se točí kolem komiksů.


ZADÁNÍ:

Vytvořte libovolný projekt s následujícími podmínkami:

1. Použijte na svém projektu speech bubbles- komiksové bubliny

2. Použijte na svém projektu razítka




VZOROVÝ PROJEKT OD MÍŠI:

Vzorový projekt jsem nemohla udělat z ničeho jiného, než z nové kolekce Super You od Studio Forty. Vyřezala jsem si komiksové bubliny, do kterých jsem vložila fotografie. Menší a větší bubliny jsem umístila kolem fotografií a doplnila jsem je samolepkami z kolekce Super You. Chipboardová srdíčka a hvězdičky jsem nabarvila pomocí Copic markerů a stránku jsem pocákala barvami. Nakonec jsem maličká kolečka narazítkovala na různá místa na stránce.











PODMÍNKY ÚČASTI:

Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 03/2019.

 Každý může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naši soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím účastnit jiné soutěže, či být publikovaný na vašem FB či blogu. 

Všechny projekty budeme průběžně vkládat do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru  :-). 

TERMÍN:

středa 28.března 2019


HLAVNÍ VÝHRA:


Vítězku vyberou členky design teamu PG a obdrží poukázku v hodnotě 100 Kč na nákup a papíry z kolekce......

Druhá výherkyně vznikne losováním a obdrží 10% slevu na nákup v Paper Garden.



Těšíme se na vaše projekty !

Žádné komentáře:

Okomentovat