středa 27. března 2019

PETRA ... Deníček našeho miminka



Tak schválně, jak dlouho jste tvořily svůj nejnáročnější projekt? Já ten svůj už snad rok a myslím, že ještě tak minimálně dva roky se v něm ďoubat budu. Zajímá vás, co je to za veledílo a jak jsem v něm díky veselé kolekci papírů Happy Birthday od Piatek 13 pokročila? Nahlédněte do dnešního článku.

Je tomu téměř rok, co jsme doma přivítali naši druhou princeznu, a také rok, co se na blogu Paper Garden objevila inspirace na krásný miminkovský deníček. Co bych to byla za scrapbookovou mamku, kdyby moje děti neměly svůj scrap mimi deníček, že?!



Vzhledem k tomu, že jsem se ještě neodvážila pustit se do kompletní výroby alba, zakoupila jsem si album ve formě polotovaru. Stránky jsou extra silné, takže můžu lepit, vrstvit a zdobit jedna báseň a základ se vůbec nevlní. Myslím, že vám je jasné, že jsem tehdy nemohla sáhnout po jiné kolekci než Cute & Co.. S ní jsem s velkým nadšením vytvořila pár prvních stránek, pak jsem album založila a dlouho, dlooouho na něj nesáhla.




Novým impulsem pro tvoření mi byla až kolekce Happy Birthday, která se krásně hodí na narozeninové stránky. Album sice nebude vytvořené z jedné vyladěné kolekce, ale přišlo mi, že obě jsou krásně zvířátkovské a hodí se k sobě.

Deníček vytvářím jako takové shrnutí prvních tří let života každé z holek, takže zde jsou hned tři narozeninové oslavy. Jestli nějaký projekt snese hodně roztomilosti, tak jsou to miminkovské deníčky, a tak se to na stránkách zvířátky, balónky a fáborkami jen hemží. Na stránce je pár detailů, které se mi moc líbí, třeba čepička na hlavě oslavenkyně, myška nesoucí číslice 2 a 3 a 3D motýlek na kocourově krku.



Doufám, že si jednou holky budou prohlížení deníčku užívat stejně tak, jako já si užívám jeho vytváření, a že jejich skrytá dětská dušička bude pro mě mít pochopení:-)

Použitý materiál:


Budou si vaše děti také jednou listovat ve scrapbookových miminkovských deníčcích? Inspirujte ostatní v našem Paper Garden klubu nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru. 

Žádné komentáře:

Okomentovat