středa 6. března 2019

VIPETA... Kraft layout Holky sobě

Z kraft layoutů jsem měla vždy tak trochu respekt. Byly na mě moc kraft (čtěte hnědé). Ale teď se mi sešlo pár fotek, na kterých byla hlavně hnědá a růžová. A k nim se skvěle hodila kolekce Serendipity White. A tak jsem do toho šla. Pojďte se podívat, jak můj pokus dopadl a jaká cesta vedla ke konečnému výsledku.

K ruce jsem si vzala bílou čtvrtku, do rozprašovače jsem si namíchala růžový "roztok" a čtvrtku postříkala. Podklad hotov a jdeme vrstvit. A tady začala ta pravá legrace. 



Z kolekce Serendipity White se mi na layout nejvíce líbila titulní strana, kde je všech 6 designů vyskládáno pěkně vedle sebe. A tak jsem si celý kus odstřihla a tvrdošíjně se ho snažila nacpat na stránku. Ale pořád to nebylo ono. Tady jsou mé pokusy:


 
A tady je výsledný layout



Stránku jsem dozdobila ozdobami, která obvykle používám na přáníčka - výřezy, vystřihovánky,  krajku, perličky a chipboard. Líbilo se mi, jak to stránku krásně zjemnilo.


No a nesmí chybět velký nápis. Ten jsem si vyřízla na plotru z prostředku bílé stránky a výřezy schovala pod kraft čtvrtku (#šetřímpapír). Ale nápis byl takový mdlý, a tak jsem ho vytečkovala neonovou růžovou


Nejdřív pár teček v první třetině písmenka a abych se neutečkovala, tak jsem tečky pak zabarvila celé. Pak v další třetině písmenka jsem udělala tečky prořídlejší a v poslední třetině jsem je ještě ubrala. Tuhle techniku mám od krasopisce Stefana Kunze. Písmenka jsou zajímavě vystínovaná,  ty tečky jim prostě dodají šmrnc.
Abych to nakonec sebekriticky zhodnotila, ne vždy se každý layout vydaří. Občas je představa v hlavě jiná a nedaří se ji přenést na papír. Ale i tak bude mít tenhle layout v našem albu své osobité místo. Je totiž přesně takový jako naše holčičí nálada na fotkách.

Použité materiály:

Co myslíte vy, vybrala jsem ze všech variant tu nejhezčí? Dejte mi vědět do komentářů nebo v našem klubu. A užívejte si své tvoření, protože to je hlavně o procesu, ne až tak o výsledku.

Žádné komentáře:

Okomentovat