pondělí 25. března 2019

MÍŠA... Romantika na Vyšehradě

Já nevím jak vy, ale mě se prostě romantické fotky scrapují nejlépe. Můžu na stránku "nacpat" spoustu ozdob, srdíček, kytiček a ta romantická fotka to všechno snese. A přesně v tomhle duchu se nese i můj nejnovější layout. Na pomoc jsem si vzala nádhernou kolekci Life stories od Mintay.


Jako základ pro svojí stránku jsem si vybrala papír s motivem dřeva. Už se budu opakovat, ale podle mě je papír s motivem dřeva nesmrtelný, univerzální a vhodný na jakýkoliv layout. Na tento papír jsem nanesla proužek papíru s motivem květů. Na tento základ jsem nanesla gesso a barvičky. Vše jsem nechala uschnout a následně jsem pozadí potiskala razítky. Potom už přišla na řadu zábavná část, kdy vzniká kompozice na stránce.


Kolem fotky jsem různě rozmístila vystříhané motivy z papíru 09. Zakomponovala jsem tam i gázu, buttonky od Lemoncraft, patentky ze zapínání, průhledné české samolepky Jsi moje láska od StudioForty, provázek s perličkami a nesměly chybět kytičky. Použila jsem kombinaci růží a jabloňových květů.


Nakonec jsem doplnila nápis, ale přiznám se, že si s ním nejsem jistá a uvidím, jestli ho ještě nedám pryč :)



A co vy a romantické layouty plné květin? Určitě se pochlubte v našem klubu na Facebooku, moc rády se podíváme na vaše projekty.


Žádné komentáře:

Okomentovat