středa 13. března 2019

MONČA... Inspirace k březnové "superhrdinské" soutěži


Březen se již blíží do své poloviny, a tak bychom vám rády připomněly naší březnovou soutěž, kterou pro vás tentokrát vymýšlela Míša. Inspirací se jí stala novinková kolekce od Studio Forty "SUPER YOU", kterou jsme vám v průběhu února představily. A protože je to kolekce skutečně "suprácká", tak jsem s její pomocí vytvořila layout podle soutěžního zadání, který vám může sloužit jako další inspirace pro váš vlastní projekt do soutěže. Pojďme se na něj podívat!
Kolekce má syté a barevné papíry, takže jsem jako základ layoutu použila bílou scrapbookovou čtvrtku, na které vyniknou detaily. Akvarelovými barvami a černou tuší jsem na stránce udělala barevné cákance, jako pozadí. Pak jsem si vybrala tři papíry, které jsem chtěla na layoutu použít a nařezala jsem z nich kartičky o velikosti 7x9,5 cm a rozmístila jsem je pravidelně na připravenou čtvrtku.
Fotky jsem tentokrát naskládala po dvou na formát 9x13 a každou fotku jsem podložila ještě velumovým papírem s hvězdičkama. Jelikož podmínkou soutěže je použití "speech bubbles" a razítek, natiskla jsem na pozadí stránky pár těchto bublin ze sady razítek SUPER HERO (která již bohužel nejsou skladem), jak vykukují zpoza kartiček. Když jsem měla vše takto připravené, tak jsem kartičky a fotky nalepila na čtvrtku 3D páskou a mohla jsem začít zdobit.
Na spodní volnou kartičku jsem z jedné kartičky na čtvrtce Fantastic/Adventures vystříhla motiv výbuchu, podložila smotanou nití a přilepila 3D čtverečkama.
Layout jsem doplnila nápisem, který jsem složila z různých typů samolepící abecedy a působí tak neobyčejně, a přesto upraveně. Dále jsem zalovila ve své zásobě štítků a dalších drobných ozdůbek. Nápisy a nálepky jsou rovněž z kolekce SUPER YOU.


To byla má dnešní dávka inspirace a my se moc těšíme na všechny projekty, které nám do březnové soutěže pošlete a které můžete průběžně sledovat v naší facebookové skupině Paper Garden Club.

Použitý materiál z Paper Garden:
Scrapbooková čtvrtka od Studio Forty, SUPER YOU - Fast/Dreamy
Scrapbooková čtvrtka od Studio Forty, SUPER YOU - Superb/Power
Scrapbooková čtvrtka od Studio Forty, SUPER YOU - My Star/Comic
Scrapbooková čtvrtka od Studio Forty, SUPER YOU - Fantastic/Adventures
Samolepky SUPER YOU - Awesome
Samolepky SUPER YOU - samolepící proužky





Žádné komentáře:

Okomentovat