čtvrtek 7. března 2019

ERIKA ... Když chcete schovat poklad





Taky už se tak těšíte na jaro? Když se mi do rukou dostala kolekce Scent of Lavender, rozsvítila se mi očička. Jednak proto, že levanduli miluju a jednak proto, že je to další záchvěv blížícího se jara. S blížícím se jarem mám touhu si doma dělat pořádek. A jak zorganizoavt své poklady? Co takhle malá šperkovnice? Pojďte se podívat jak na to.

První důležité je hlavně se nebát. Je to úplně jednoduché a jakmile si vytvoříte jednu takovou krabičku, věřím tomu, že další na sebe nenechá dlouho čekat.



















Základ krabičky tvoří kartony, které jsem postupně potahovala papírem. Měla jsem pro Vás připravenou fotku nařezanžch kartonů včetně rozměrů, ale jelikož jsem je pak svůj nápad ještě upravovala, fotka se stala neaktuální. Připravila jsem proto zase plánek, dle kterého si připravte kartony potřebné velikosti. Samozřejmě míry si můžete jakkoli upravit dle toho, jak velkou krabičku potřebujete.


Na celou krabičku jsem použila celkem 5 papírů a další, ze kterých jsem vystřihovala ozdoby. Nejprve jsem začala se spodní částí krabičky. Na filový papír Lavender bouqet jsem si vyskládala spodní kartony vždy ve vzdálenosti pár milimetrů od sebe (cca 4 mm). Je to základní karton 21 x 10,5 cm a kolem něj kartony 21 x 4 cm a 10,5 x 4 cm. K podkladu jsem je připevnila oboustrannou lepící páskou. Následně jsem vše obkreslila a ořízla cca 1, 5 cm od hrany tak, aby bylo možné přesahy ohnout včetně záhybů, které mi pomohly spojit jednotlivé rohy. Hrany ohýbamé pomoci knihařské kosti.

Pak jsem si vybrala vnitřní papír French country, který je jen cca o 2 - 3 mm menší než kartonový základ, aby po nalepení byla vidět fialová hrana krabičky. Vše pečlivě přilepte oboustrannou lepící páskou.

















No a máme spodní díl. Tady přišla chvíle, kdy jsem se rozhodla poupravit svůj původní návrh tak, aby podklad pod vnitřní krabičkou byl lehce větší a krabičku tak vlastně obalil a nahoře uzavřel. Potřebujete tedy nyní karton 22 x 11,3 cm, karton 22 x 4,5 cm a ještě jednou 22 x 11,3 cm. Opět si je položíte na zvolený papír (v mém případě to byl Tags) a stejným postupem nalepíte s cca 1,5 cm dlouhými přehyby, díky kterým karton potáhnete. Vnitřní papír je opět o něco menší, protože ten jen jednoduše nalepíte a má vytvořit opět viditelný ozdobný okraj. Použila jsem jemný vzor Small leaves. Průchodku z obrázku přidáme později.












Teďpřilepíme celou krabičku do druhé části, kterou jsme si právě vytvořili, a máme hotovo. Musíme jen ještě krabičku dozdobit, dodat průchodku a takové specifické zavírání pomocí mašličky. Když já mám ty mašličky tak ráda a přijde mi to hezčí než magnetka. K dozdobení jsem použila i cedulky z papíru Tags, třešňové kvítky a růžičky.

A jaký je výsledek? Teď už se kochejte svým výtvorem.








Varianty dozdobení jsou samozřejmě různé, v mém případě ale nesmí chybět kytičky, což na mě prásknul i představovací článek pro Paper Garden. Vnitřní čast působí krásně jemně, takže vše v ní bude vypadat kouzelně.





Já už si do krabičky umístila perličky a musím říct, že u všech, kdo ji viděl, měla zatím úspěch. Budu moc ráda, když nám do Paper Garden klubu pošlete svou krabičku.


Použitý materiál:


Žádné komentáře:

Okomentovat