čtvrtek 17. ledna 2019

VIPETA… Zamilované layouty k 9. výročí


Dnes plním jeden velký rest pro mého muže. Je to už skoro rok, co mi přistála v e-mailu jeho objednávka. Ano, můj muž chtěl něco scrapového! Sen každé scraperky? No… bylo pro mě těžké vymyslet, jak by to celé mělo vypadat a jaké téma pro projekt zvolit. V únoru oslavíme s mužem deváté výročí seznámení, a tak konečně přišel nápad. Jak jsem se se zadáním poprala?

Mužovo objednávka zněla takto: "Z vybraných společných veselých fotek s příjemnými zážitky sestavit jakousi girlandu/koláž, kterou si v práci zavěsím místo kalendáře." A protože muž je schematik, byl k tomu i nákres.

Nevím, jak to máte Vy, ale pro ty, co dobře znám, se mi tvoří nejhůř. A tak jsem si dala čas na rozmyšlenou. Nakonec mi pomohla souhra šťastných náhod. Dianka poslala mou cestou papíry Bananarama. Jak už název napovídá, jsou takové banánové - žluté až hořčicové, občas stříknuté pomerančovou a malinovou. A protože muž má tyhle hřejivé barvy rád, o kolekci bylo rozhodnuto. A když už se blížilo to výročí, tak se nabízela jedna fotka za každý rok. Celkem 9 fotek na 3 layouty.

Naše první tři roky byly hodně zamilované, a tak je layout srdíčkový. Do čtvrtky jsem vyřízla vždy půlku srdíčka, tu pak přehnula a přilepila. Poté jsem srdíčka podlepila bílou čtvrtkou. Vznikla tak dvoubarevná srdce, která jsem doplnila enamelkami, kancelářskými sponkami, a trefnými hesly z proužků z kolekce. Ke každé fotce jsem natiskla na vellum i rok, ze kterého fotka je, aby muž věděl.



Druhý layout je květinový! Zásnuby a svatba si to prostě žádají. Vyřízla jsem si čtyři různé velikosti kvítků. Ty jsem stylusem (mimochodem vánoční dárek od mého muže, který jsem musela nutně vyzkoušet) nakroutila a doprostřed dala perličku. Květy jsou tak výrazné, že kromě hesel a fotek jsem už nic nepřidávala.



Na třetí layout jsme už byli tři. A protože mi na těhotenské fotce zapózoval motýl, museli ti zkolekce přijít na tenhle layout. Nemohly chybět ani vystříhané praporky a pár oranžových cákanců vodovkami. Také mi zbyly takové dlouhé tenké proužky papíru, které mi bylo líto vyhodit. Takže nakroutit do šneka a je to.




Už je skoro hotovo.  Teď ještě tu girlandu. Zužitkovala jsem dvě krabice, ve kterých mi chodí scrapbookové nezbytnosti. Vystříhala jsem z nich tři kartonové čtverce o trochu větší než jsou layouty. Layouty jsem na karton přilepila a v rozích přichytila průchodkami, kterými jsem provlékla provázek na zavěšení.

Celý výtvor jsem poskládala do třetí krabice a teď čeká na předání. Řeknu vám, jsem hodně zvědavá, jak se výsledek muži bude líbit. Umí být dost kritický :-D Držte mi pěsti ;-)

Použité materiály:
Kolekce papírů Bananarama od UHK Gallery


Jaké pekelné zadání jste tvořily pro své blízké vy? Ukažte nám svá díla v naší facebookové skupině.

Žádné komentáře:

Okomentovat