pondělí 28. ledna 2019

HOST V PAPER GARDEN... Lucia Pospíšilová


Dnes Vám prinášam malú inšpiráciu na tvorbu projektov z kolekcie Ever Dream od Altair Art. Táto sada papierov je plná romantických akvarelových kvetín a lístov, obsahuje jeden arch na vystrihovanie a celá je ladená do ružovo-fialovo-modrej farby. Ideálna na svadobné a narodeninové tvorenie.


Pripravila som dve pohľadnice a jednu darovaciu obálku.

Na prvú pohľadnicu som zvolila vrstvenie jemne vzorovaných papierov v tlmených tónoch, ktoré som prešila na šijacom stroji. Pridala som kyticu z papierových kvietkov v ladiacich farbách, chipboardový výrez manželov, enamelky a svorku s kamienkom od Scrapberry's. Svadobné prianie je na svete :-)






Ako podklad pre druhú pohľadnicu som si vybrala výraznější  vzorovaný papier, ktorý som zjemnila vellumovým papierom. Nechcela som, aby prianie pôsobilo prezdobene, tak som pridala už iba  vystrihnuté kvietky a lístky z tejto kolekcie a srdiečkový chipboard  od EgoCraft. Všetko som po obvode prešila na stroji a pre oživenie dodala pár enameliek. 



 

Darovaciu obálku som vytvorila na prianie pre kamarátku, ktorá ju chcela pre kolegyňu do práce. Požiadavky boli  vytvoriť poukaz na nákup v e-shopech a jemné zdobenie. 




Text som si napísala na počítači a vytlačila na hrubší papier, podlepila ružovým štvorčekovým papierom a vlepila do rozkladacej obálky. Dozdobila som ešte vonkajšie strany a dovnútra pridala kvietkovaný pruh z papiera  na vloženie peňazí. 





Aby sa obálka neotvárala, vloží sa do pásu z papiera. Na zdobenie som použila rôzne druhy kvietkov, odtlačok razítka, výseky z papiera a svorku s kamienkom od Scrapberry's.

Dúfam, že Vás táto kolekcia papierov zaujala a prajem Vám príjemné tvorenie :-)

Lucia

Žádné komentáře:

Okomentovat