středa 23. ledna 2019

MILUŠKA ... VIDEONÁVOD: Láska kvete v každém věku




Blíží se svátek svatého Valentýna. Je velmi populární spíše u mladší generace. Ale ani  v pozdějším věku není od věci Valentýna slavit. Pro ty, kdo hledá inspiraci a zároveň příliš neholduje srdíčkům, jsem vyrobila přání z krásného papíru z kolekce 7th Heaven od Mintay

Z archu jsem si vystřihla dva čtverce, první vrstva je velká 5 1/8" a použila jsem ji z rubové strany, tentýž papír, ale z lícní strany, jsem použila na druhou vrstvu o velikosti 4 3/8"



Na ně jsem pomocí 3D čtverečků různých tlouštěk navrstvila vystřižené chipboardy z archu 09

Mezi jednotlivé vrstvy jsem pak vkládala kousky krajek, mašličku z bílé šňůrky a perličky na silikonu. Přidala jsem i pár jednotlivých perliček.

Nakonec jsem přidala lísteček s textem, jak jinak než Z lásky :-)







Video:


Použitý materiál:


výřezy vyrobené z papíru 7th Heaven - 09



bílá pavučinka

zelená organza




Přeji vám hodně radosti při tvoření valentýnských přání! Na vaše výrobky jsme zvědavi v Paper Garden Clubu




















































Žádné komentáře:

Okomentovat