úterý 1. ledna 2019

SOUTĚŽ...Leden 2019

A máme tady nový rok. A s ním příchází i další várka tvoření a spousty krásných materiálů. Proto je třeba provětrat ty staré, aby bylo místo... na nové :-D S lednovou soutěží zabrouzdáte do svých nejtajnějších zásob, i na enamelky dojde! My víme, že je máte a že si je schováváte. Lednové zadání odstartuje Vipeta.

ZADÁNÍ:

Vytvořte libovolný projekt s následujícími podmínkami:

1. Použijte na svém projektu dekor dřeva (můžete použít například papíry či ozdoby s dřevěným dekorem nebo třeba razítko či šablonku imitující letokruhy).

2. Použijte na svém projektu enamelky nebo perličky.

3. Použijte materiály z naší papírové zahrádky.


VZOROVÝ PROJEKT OD VIPETY:

Pro vzorový projekt jsem si vybrala papíry z kolekce Dear Diary od Mintay. Byl tam totiž ten nejkrásnější papír s dekorem dřeva. Vytvořila jsem přání k narozeninám a krabičku na malý dáreček v jednom. Na přední straně jsem použila ptáčka s knihami a enamelkami jsem nešetřila. Krabičku jsem dozdobila ještě uvnitř podobným motivem a přidala jsem i chipboard s letokruhy.



PODMÍNKY ÚČASTI:

Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 01/2019.

 Každý může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naši soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím účastnit jiné soutěže, či být publikovaný na vašem FB či blogu. 

Všechny projekty budeme průběžně vkládat do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru  :-). 

TERMÍN:

středa 30.ledna 2019


HLAVNÍ VÝHRA:


Vítězku vyberou členky design teamu PG a obdrží poukázku v hodnotě 100 Kč na nákup a papíry z kolekce......

Druhá výherkyně vznikne losováním a obdrží 10% slevu na nákup v Paper Garden.


Oslavte pořádně nový rok a odstartujte ho s vašimi oblíbenými papíry a ozdůbkami.

Těšíme se na vaše projekty !



Žádné komentáře:

Okomentovat