čtvrtek 10. ledna 2019

PETRA ... Layout z kolekce 7th Heaven



Také se vám někdy stává, že před sebou máte nádhernou kolekci papírů, ale nějak nevíte, co s ní? Prohlížíte papíry z jedné a z druhé strany, hodiny brouzdáte po Internetu a hledáte inspiraci ... ale pořád to tak nějak není ono? Věřte, že v tom nejste samy! Dnes vám prozradím, která kolekce takto potrápila mě.

Když se nám v obchůdku objevily kolekce papírů od Mintay, všechny jsme skákaly radostí a nevěděly, kterou z nich si vybrat dříve. Já si zvolila romantickou kolekci 7th Heaven v růžových a modrých tónech. Jupííí! Ta bude jako dělaná pro další layout, říkala jsem si. No jo, jenže pak  jsem se dostala do takové té pasti dokonalých papírů, kdy máte pocit, že už není potřeba nic přikrášlovat, nic zdobit, že můžete na papír jen plácnout fotku a máte hotovo. Jenže to není ten správný scrapbooking, že! Takže jsem se rozhodla jít na to od lesa.



Jako základ layoutu jsem si vzala ten "nejméně dokonalý", tedy nejméně zdobený papír a z ostatních pěkně trhala, stříhala a zdobila. Ústředním motivem layoutu jsou naše letní zahradní fotky, které jsem podložila vystřiženými rámečky a kolem ozdobila kvítky, balónky, motýlky a chipboardem.




A bylo hotovo! Ufff!!! Tuhle bitvu jsem tedy nakonec vybojovala se ctí a i přes počáteční trápení jsem si tvoření nakonec parádně užila a z výsledku mám velkou radost!



Použitý materiál:


Přeji vám krásné tvoření plné radosti a těším se na vaše projekty v našem Paper Garden klubu!

Žádné komentáře:

Okomentovat