sobota 12. ledna 2019

JITKA... Děkuji z celého srdce

33 měsíců... tak dlouho již přináším inspirace na blogu Paper Garden. Během této doby jsem napsala 59 článků a na několika dalších se podílela. A že mě to baví, a jak, moc mě to baví! Čtení milých komentářů mě hřeje u srdce a žene do dalších kreativních výzev. V životě to ale už tak bývá, že přichází něco nového... Potkalo mě velké štěstí, že jsem po mateřské našla práci, která mě baví a naplňuje. Na tvoření už ale nezbývá čas ani energie, proto je tento článek poslední napsaný mnou coby členkou Paper Garden. Dám prostor novým kreativním duším plných elánu :)


Poslední příspěvek bych chtěla věnovat ohlédnutí se za mými (v mých očích) nejzajímavějšími projekty. Některé z nich vám možná unikly, ráda bych je tedy oprášila. Vybrala jsem pro vás mých 15 top - je to takový průřez tvorbou :) Závěrem vám ukážu své nejmilejší kreativní koutečky :)

Vezmeme to pěkně popořádku. Přijde mi to jako včera, kdy jsem psala svůj první článek pro kreativní eshop Paper Garden... První inspirace z května 2016... Květinové čelenky. Každý příspěvek nemusí být čistě scrapbookový :)


Má specialitka... alba - svatební, dětská, vzpomínková... tentokrát Svatební album v tyrkysovo-růžové


Svatební tvoření miluju, proto vznikla třeba tato Krajková svatební peněženka jako originální dárek novomanželům :)


Vánoce ... originální ručně vyrobený dárek potěší nejvíc. A což takhle Vánoční minialbum? :) A má i svoji krabičku s průhledem :)


Někdy se to nepovede, ale i tak se dá udělat z nevýhody výhoda. Třeba když jsem testovala nový šicí stroj rovnou na přáníčku a vzniklo tak "Zašmodrchané" přání.


I na Velikonoce se dají tvořit originální kousky, co takhle zkusit Velikonoční košíčky pro koledníky :)


Září 2017 bylo ve znamení svatby mé jediné sestřičky. Tvoření na jejich svatbu jsem si opravdu užila. Rozkvetlá svatební kniha hostů se celá naplnila milými vzkazy:)


Novomanžele jsem potěšila (snad originálním) dárkem ... Truhličkou plnou pokladů :)


Tady už jsem prošívání dopilovala :) ... Loftová kolekce na cimpr campr


Jeden z vašich nejoblíbenějších článků :)... Rodinný kalendář


Ráda překvapuji okolí originálními dárky... i na Valnetýna... tento rok jsem vymyslela Valentýnské poukázky v krabičce :)


Co vymyslet za originální dárek manželovým rodičům ke kulatinám? Jen těžko bych hledala vhodnější dárek než rodinné fotky. Všechny jsem je pěkně nalepila do miniknížeček a ty uložila do Knihovny vzpomínek.


Tady jedna mořská inspirace... Jednoduchá prázdninová minialba z přáníček


Mě ty knížečkový věci prostě baví :) Ještě jedna svatební inspirace... Kniha hostů v růžových odstínech


Tady jedno z posledních... Sotva jsem nastoupila do nové práce, už odchází kolegyně. Téma bylo jasné - káva a šití. A tak vznikl Exploding box s vůní kávy.


Doufám, že Vám i starší inspirace přišly vhod :) Nyní slibované kreativní koutečky! Místa, kde tvořím a relaxuji... Mám dvě. Doma mám pracovnu, ale i když je zamykací a relativně prostorná, dělám tady jen grafiku a řežu na plotru. Mám tady 3 stoly, počítač, tiskárnu, plor, spoustu smolepících a nažehlovacích fólií (většina je schovaná v krabicích či šuplíčkách). V této místnosti tvořím grafiku, trička s nažehlovačkami, samolepky na auto, skleničky s leptanými motivy a komponenty pro další scrapbookovou tvorbu. Papír tady mám jen kancelářský :)



Můj další kreativní ráj mám kilometr od domu v naší malebné obci - Mníšku u Liberce. Je to malý výtvarný ateliér s keramickou dílnou mé kamarádky. Každý pondělní večer se tady scházíme s podobně naladěnými ženami a tvoříme, na co má zrovna každý chuť :) Máme tady vše, co k pohodovému tvoření potřebujeme. Velký stůl, scrapbookový "vercajk", kafíčko, drobné občerstvení...






 Chtěla bych z celého srdce poděkovat Diance za příležitost, kterou mi dala. Je to neskutečná žena, která toho tolik zvládne, je inspirací a motivací pro nás všechny. Velké díky samozřejmě i všem parťačkám z design teamu. Bylo mi potěšením a ctí být součástí tak skvělé scrapbookové rodiny <3 A také děkuji vám všem, kdo jste četli mé kreativní inspirace.

Krásný kreativní den i celý rok :)

Jitka JIXIK


Žádné komentáře:

Okomentovat