pondělí 4. června 2018

SOUTĚŽ... Červen 2018

Protože je venku v poslední době pořád nádherné počasí, máme pro Vás i nádhernou novou soutěž, plnou květin. I když tentokrát budete muset vystoupit z přáníčkové zóny, věřím, že to pro Vás nebude žádný problém.


ZADÁNÍ: 

Vytvořte projekt dle zadání:

1. Květinový projekt (použijte květinové papíry, květinové chipboardy, vystřihované květiny,)

2. Použijte materiály z naší papírové zahrádky

3. Projekt může být cokoliv kromě přáníčka (layout, exploding box, minialbum, atd.)

VZOROVÝ PROJEKT OD MÍŠÍ:

Všichni víte, že miluju květiny. A jelikož jsem se rozhodla scrapovat naše "profi" fotografie do menšího alba, rozhodla jsem se začít s jedním starším focením, které vzniklo v zahradách v centru Prahy.

No a protože máme nádherný nový kit (asi můj nejoblíbenější ze všech, které jsem měli, ale psst), rozhodla jsem se ho využít. Dnes vám ukážu pouze kousek projektu, protože stran mám hotových více, můžete se na ně těšit v dalším článku :)




Základ stran jsem si nařezala z papírů z kolekce Love in Bloom, fotky jsem potom podkládala zbylými kousky papírů, případně jsem vytáhla malou kolekci Love in Bloom. Doplnila jsem vše vystříhanými kytičkami a chipboardy z kitu.




PODMÍNKY ÚČASTI

Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu: info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 06/2018. Fotku prosíme ve velikosti max. 500kB (úplně však postačí i 200 kB). Každý může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naší soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím účastnit jiné soutěže, či být publikovaný na vašem FB či blogu.


Všechny projekty budeme průběžně vkládat do alba na náš Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru  :-). 


TERMÍN

pátek 29.6.2018



CENA

Hlavního výherce vybere odborná porota - členky design teamu PG - a ten bude oceněný 100 Kč poukázkou na nákup v e-shopu Paper Garden a ??????.
Druhý výherce vznikne losováním a obdrží 10% slevu na nákup v Paper Garden.


Přeji vám krásné tvoření a moc se na vaše soutěžní projekty těšíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat