středa 27. června 2018

JITKA... Krásných devadesát

Již pár let dělám přáníčka pro "kulaté" oslavence libereckého církevního sboru. Tentokrát jsem byla požádána, abych vyrobila gratulaci k úžasným 90. narozeninám! Budova libereckého kostela je nádherná, netypická především svou barvou. Kostelu sv. Vincence z Pauly se díky své barvě říká také "červený kostel". A právě ten jsem využila při tvorbě gratulace.


Předpokládá se velký počet podpisů gratulantů, proto jsem zvolila větší formát základu na přáníčka, konkrétně A5. V hlavě jsem již měla přestavu, jak bude přáníčko vypadat - s odklápěcí částí s vyřízlou číslovkou, kde bude mírně prosvítat budova kostela přes vellumový papír. Čtvrtku pro tisk a řez jsem si připravila v programu pro řezací plotr.



Čísla jsem podložila čtverečkem vellumového papíru a zvrchu připevnila kovovými svorkami. Ještě bylo potřeba přilípnout nule vnitřní výřez.


Takto upravenou čtvrtku jsem přehnula napůl a přilepila oboustrannou lepící páskou k základu s nalepenou vzorovanou čtvrtkou Love In Bloom. Zvolila jsem čtvrtky a ozdůbky z kitu "májová láska", který mě fakt dostal a zamilovala jsem si ho i já - zarytá odpůrkyně květinových vzorů :D


Kytičky na čtvrtkách jsou tak nádherné! Dají se vystříhat a použít na projekt jako vkusná květinová ozdoba. Jedna čtvrtka mi dala asi hodinku vystřihování, ale stálo to za to :) Vystříhané kytičky jsem nalepila na gratulaci tak, aby se stále dalo bez problému odklápět.


Dozdobila jsem chipboardy lučního kvítí, které také naleznete v kitu, stejně tak jako samolepící krajku.






Máj už je sice za námi, ale tato přenádherná sada mi učarovala. Určitě to není můj poslední projekt z této sady. A co vy? Už jste si také do sady šmikli?

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK :)

Žádné komentáře:

Okomentovat