pondělí 28. května 2018

HOST V PAPER GARDEN... Petra Vicková

Krásný den všem milovnicím papírových kytiček! Dnes mám tu čest být květnovým hostem na blogu Paper Garden a ukázat vám něco málo z mojí papírové tvorby.  Jmenuji se Petra, za chvíli mi bude 30 a miluju oříšky a čokoládu. A taky scrapbooking.



Papírovému tvoření jsem propadla po narození dcerky, když jsem pro ni na začátku roku 2017 začala vytvářet její první album. A u jednoho alba rozhodně nezůstalo… K velkým stránkách a Project Life se přidaly i přání, minialba, exploding boxy… no znáte to, nejde to zastavit!



Začínala jsem tvořit na konferenčním stolku po večerech a všechny ty poklady skladovala v krabici pod ním. Ale jak dcerka rostla a objevovala svět, musela jsem začít stěhovat do výšky.


A tak mi můj muž a zároveň největší fanda z lásky (a mírného nátlaku z mojí strany) udělal v obýváku scrapkoutek. Zatím se tam vejdu, jen materiál už by se do jedné krabice nevešel. A dcerka? Ta mi tam ráda chodí "uklízet".


Květen je pro mě lásky čas (s mužem jsme se brali v květnu a na pověry nedali) a mám ho spojený s přírodními materiály, bílou a zelenou barvou. No, a když jsem přemýšlela, co bych vám ukázala, inspirovala jsem se právě naší svatbou. Ze všeho nejraději tvořím přáníčka, a tak tu mám pro vás na ukázku hned dvě. A protože příliš zdobné věci ani mix media techniky mi nejdou a vyznávám spíš styl méně je více, ukážu vám přání tak trochu clean and simple a v přírodní a zelené paletce.



Základem obou přáníček je tedy kraftový papír a první přání jsem ladila do přírodna. Jako podklad skvěle posloužily papíry In The Shadow of The Moon, které už delší dobu čekaly na svou chvilku slávy. 




Na bílou rozetku jsem nalepila chipboard Z lásky a okolo uvila věneček z přírodně laděných kvítků, perliček, hvězdy a klíčku. A k tomu přidala trochu přírodního vyřezaného roští.



Druhé přání bylo inspirované květnovou soutěží. Ústředním motivem je tedy chrastidlo z flitrů, které jsem umístila do bílé vlnité lepenky. 




A abych ho trochu ozvláštnila, naložila jsem ho do kolečka a částečně schovala pod zelené a bílé květy, které jsem doplnila bílými lístky z foamiranu. Jako podklad jsem použila krásný papír Oh Hello Spring a doplnila to mými oblíbenými zelenými perličkami.



Moc děkuji Diance za pozvání do květinové zahrádky a přeji vám hodně času na tvoření krásných papírových projektů!

Petra alias Vipeta

Žádné komentáře:

Okomentovat