neděle 24. června 2018

HOST V PAPER GARDEN... Jana Kosová

Zdravím všechny, kdo čtete tyto řádky – všechny milovníky papírové tvorby. Byla jsem opravdu hodně zaskočená, když jsem dostala od Dianky nabídku stát se červnovým hostem v Paper Garden, protože se nepovažuji za žádného experta, který může radit. Nakonec jsem si řekla, proč vlastně ne...

Jmenuji se Jana, jsem 37 let vdaná, mám dvě děti a 3 vnoučata. Vždy jsem měla potřebu „něco“ dělat rukama. Dříve jsem celkem hodně pletla, na to mě ale nyní ruce moc neslouží… :-( Hledala jsem tedy jinou tvorbu. Začala jsem ozdobným balením dárků a tím jsem postupně přešla na výrobu krabiček. Další mojí zálibou je vybarvování mandal – to je asi můj největší relax.




Když se měl v roce 2013 narodit první vnouček, tak jsem přemýšlela, jak zdobit jeho fotografie. To jsem ještě neměla vůbec tušení, že existují obchody, kde se dají pořídit všechny ty „důležité a potřebné“ věcičky. Třikrát jsem vyrazila na tvořivé veletrhy, kde mi oči přecházely, ale hlavně měla pocit, že tvoří snad celá republika… :-) Něco jsem okoukla a raději začala nakupovat v klidu domova…



Vyrábím pouze příležitostně pro svou radost a radost svých kamarádek a známých. Inspiraci hledám hlavně na internetu, kde okukuji, kdo co vyrobil. A výborný je, jak všechny víme, hlavě Pinterest. Poslední dobou jsem si oblíbila pro nákupy právě v naší "papírové zahrádce", kde vždy něco ulovím.

Učarovaly mi jak krásné papíry a kytičky, tak chipboardy, které nyní využívám ve velké míře. Pro výrobu dárečků pro miminka mám oblíbené papíry CUTE & CO.





Pro pány jsem použila na gratulaci papíry WORDS LIVE FOREVER a FORTUNE TELLER – SUNNY.  Tady jsem se pokusila o mixed media. Razítkovala jsem, tupovala, použila strukturovací pastu, i na WAX pastu došlo pro získání kovového efektu. Zde najdete i pár komponentů, které spoluvytvářím v mém zaměstnání. Jsou to ty skleněné, broušené…  :-)











A protože jsou svatby v plném proudu, ráda bych vám ukázala mou poslední svatební památeční krabičku a přání v jednom provedení. Zadání bylo – barva šampaň. Sáhla jsem proto po krásných papírech ROSE GARDEN. A aby šlo vše co nejrychleji použila jsem základ pro exploding box.

Nejprve jsem vše polepila puntíkatým vzorem WEDDING MORNING - MARRIAGE VOW a následně vzorem růžiček. Aby bylo dílo tak trochu plastické, využila jsem 3D pásku a vše lehce otupovala světle hnědým razítkovacím polštářkem.

Zrovna tak i veškeré použité CHIPBOARDY. / Mimochodem, vůbec jsem ze začátku netušila, co to slovo znamená. Mám v tomto ohledu velké mezery/. Okolo víčka nalepila hnědou krajku, doplnila jména a vše dozdobila kytičkami a světlounkou stuhou.





Nejvíc se mi líbí nápad s chrastítkem, kde jsem využila nevyříznuté rámečky se srdíčky. Slepila jsem 3 tyto rámečky tak, aby se vešly právě mince z letošního roku, podlepila fólií a doplnila prolamovanými fialkovými a transparentními flitry.



A protože novomanželé obdrží i nějaké ty bankovky, připravila jsem ve stejném duchu i blahopřání.





Chtěla jsem něco pevného, aby se vešla větší (vyšší) kapsička. Za pomoci oboustranné čtvrtky jsem tedy slepila dva papíry s růžemi. Nezapomněla jsem na hřbet – je dvakrát zlomený, právě na výšku plánované kapsičky na bankovky. Aby vše ladilo, i na kapsičku jsem použila rámeček se srdíčky, tentokrát bez podlepování a fólie. Srdíčka jsou dozdobená malými zlatými flitry, ať se nám to pěkně blyští.



Vše jsem doladila ke krabičce. Nápis gratulace je naembosován zlatým práškem. Na závěr jsem ještě přání převázala stejnou stužkou, která je jen podvlečená pod šikmým obdélníčkem na přední straně a myslím, že toto moje „veledílo“ krásně dokončila.



Zatím Big Shot nevlastním, a tak tvořím, jak se dá. Ale až mi znovu bude 50, tak budou všichni vědět, co mají pořídit… a pak to teprve rozjedu… :-)  Miluji české nápisy, protože žiji v Čechách, ♥ a jsem opravdu nadšená, že se už dají zakoupit!

Doufám, že i já – samouk, jsem vás něčím potěšila a přeji všem při tvoření vlastní pracovnu – já tvořím v obýváku, pevnou ruku, ostrý zrak a neomezený čas!

Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat