úterý 12. června 2018

MONČA ... Inspirace z kitu "Májová láska"

U nás v práci se teď sešlo spoustu narozenin a výročí a tak jsem sáhla opět po Májovém kitu a vytvořila jsem dvě narozeninová přání, která udělají radost našim kolegyním. Musím říct, že z kitu mi zbylo již jen pár odstřižků a ještě mám na stole svatební exploding box, který vám ukážu zase příště.

První přání je takové trochu "shabby chic", ale nijak přehnaně. Přeci jen jsem chtěla něco trochu méně divokého, protože kolegyně si moc na extra zdobená přáníčka nepotrpí. Ale kytičky prostě nemohly chybět. Kromě kytiček z kitu jsem sáhla i do svých vlastních kytičkových zásob.


Druhé přání je ve stylu "clean&simple", protože je pro kolegyni, která slaví 60 let a má ráda spíše  takové ty jednoduché a uhlazené věci.



Použitý materiál:
Růže poupata - červená a bledě růžová



Žádné komentáře:

Okomentovat