čtvrtek 7. června 2018

JITKA... Svatební přáníčka "do šuplíku"

Svatební sezóna začíná a je nasnadě vytvořit pár svatebních přáníček "do šuplíku". A tak jsem se do toho dala a vytvořila desítku svatebních gratulací v béžových tónech.


Použila jsem čtvercový přáníčkový základ, čtvrtky v béžových odstínech (především z kolekce Misty Morning). Čtvrtky jsem seřízla o 1cm menší na každé straně než je rozměr přáníčkového základu. Dovnitř čtvrtky jsem vyřízla čtvercový otvor tak, aby byl rámeček cca 2cm. Vnitřní čtverec, který nám tímto oříznutím vznikl jsem zmenšila ještě o 1cm na každé straně. Vnitřní čtverce a vnější rámečky jsem mezi sebou promíchala. Jelikož jsou čtvrtky oboustranné, dají se dobře kombinovat i s motivy na jejich "rubové" straně. Škatulata hejbejte se a máme tady výsledné dvojice, ještě jim postaršíme okraje a přilepíme oboustrannou lepící páskou k základu.


Ke zdobení jsem použila dekorativní textílie, různé druhy a barvy papírových kytiček, chipboardy, perličky, provázky. Lepím tavnou pistolí.


A za pár chvilek mám svatebních přáníček, že mi snad vydrží celé léto :D Přáníčka jsou bez nápisů a většina z nich se dá použít i k jiným příležitostem než je ke svatbám. Potěší jistě i maminku, babičku, kamarádku nebo třeba kolegyni :)









I přes jejich efektivní výrobu si myslím (a doufám), že obdarovaným udělají radost :)

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat