úterý 15. listopadu 2016

MONIKA... Visačka na darčekovú tašku



Či už máme rodinu veľkú alebo malú, čo do počtu jej členov a príbuzných, vždy sa nájde príležitosť niekoho obdarovať či potešiť. Niekedy iba symbolicky kartou/přáníčkem. Niekedy peňažným darom, ktorý my scrapperky, vieme zabaliť do elegantne zdobených obálok :-). A niekedy aj hmotným darčekom, ktorý je potrebné tiež pekne zabaliť, aby to bolo apoň trošku tajomné pre obdarovaného. Na dnes som pre Vás pripravila ďalšiu možnosť ako sa vyblázniť pri “darčekovaní” a vyrobila som zdobenú visačku k narodeninám, ktorá sa dá pripevniť na darčekovú tašku


Keď sa v minulosti objavili prvé takéto taštičky, to bolo niečo…! Teda, aspoň pre mňa, lebo ma už nebavilo baliť darčeky len do ozdobného papiera, ktorý mal síce nádhernú potlač, ale bol často veľmi tenký a rád sa trhal ešte pri balení (a aj dnes sa dá taký kúpiť, a preto ak nenájdem na obale uvedenú gramáž papiera, tak ho ani nekúpim, nech by bol akokoľvek krásny a hodil by sa). 

Vráťme sa však k samotnej visačke (anglicky tag). Je vyhotovená v hnedých farbách, keďže tento mesiac tvoríme v hnedej paletke a rada by som vás inšpirovala a mojim príspevkom navnadila k tvorbe pre aktuálnu challenge :-).




Základ tvorí visačka/tag veľkost 8 (cca 8x16 cm) z hnedého kartónu vyššej gramáže. Na ten som nalepila potlačený designový papier, ktorý som po okrajoch vylepšila postaršovacom papiera . Na biely akvarelový papier som naembosovala pomocou šablóny motív tehlovej steny. Vystupujúce tehličky som zafarbila červeným a hnedým atramentom. Nerovnomerne som stenu obstrihala tak, aby “sadla” na veľkosť visačky a nalepila ako ďalšiu vrstvu.

Z hnedého papiera som si našúľala ruličky a nastrihala na potrebnú dĺžku. Bola to celkom fuška, keďže som zvolila papier vyššej gramáže. Nie a nie ho zrolovať tak, aby sa nevytvorili na papieri vrásky. Možno si ten papier robil starosti, čo to s ním stváram :-).

Použila som tiež výrez notovej osnovy s notami z akvarelového papiera, ktorý som už mala vyrezaný z predchádzajúceho projektu.Tentoraz som ho pre zvýraznenie prebehla hnedým atramentom. Ďalším výrezom z papiera je motív hodín, krúžok s kvietkom, lístočky k kvetinám a nápis Happy Birthday.

Postupne som všetky prvky výzdoby nalepila na tehlovú stenu a samozrejme korunou výzdoby sú kvietky z našej papierovej záhradky. V tej som si natrhala a použila: hnedá divá ruža, biela divoká ruža, ruže, jabloňové kvietky.

V kvetinovej výzdobe som ešte použila okvetné lístky, ktoré som zložila na štvrtinu, v prstoch jemne skrútila a až tak nalepila.

Do strednej časti visačky som vlepila papierovú stužku (banner), ktorej okraje som otupovala hnedým atramentom, s nápisom Happy Birthday. A áno, ako ste si všimli, nechýba ani mašľa z bieleho špagátu :-).







Do hornej časti visačky som do výzdoby použila papierový výrez hodín a krúžku s kvietkom, ktoré dozdobila perličkami.




Visačku som upevnila rovnakým špagátom, z ktorého je aj mašľa, na darčekovú tašku.
Na jej zadnej časti je ešte nalepený béžový papier, kde som vpísala osobné blahoželanie.

Ak som vás inšpirovala, tak šup šup do tvorenia, ešte máte dosť času vytvoriť niečo krásne a poslať foto tohto dielka do súťaže :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat