úterý 29. listopadu 2016

HOST V PAPER GARDEN... Jitka K.




Krásný den! Úplně na začátek, než Vám prozradím něco o sobě a nahlédnete na můj květinový příspěvek, bych chtěla Diance poděkovat za příležitost být hostem na jejím úžasném blogu Paper Garden. Miluju papírové květiny všeho druhu a v Paper Garden si díky neuvěřitelnému množstvím druhů a barev květin a samozřejmě i dalších skvělých pomůcek pro scrapbook, připadám jako v cukrárně...

Jmenuji se Jitka, mám dvě úžasné malé děti, tolerantního manžela a jsem v současnosti máma na plný úvazek. Scrapbooking jsem objevila v roce 2010. Samozřejmě jsem začala přáníčky pro všechny blízké i vzdálenější příbuzné. Když se mi pak v roce 2013 narodila dcera,  pustila jsem se do Project Life. Ten si však nechávám jen pro své nejbližší a osobní příběhy naší rodiny si trochu střežím. Pro nejkrásnější a mně nejmilejší fotky mé rodiny tvořím layouty a ty naopak ráda ukazuji na svém blogu. 

pozn.redakce Jitčin blog a všechny její skvělá dílka si můžete prohlédnout tady http://scrapnufik.blogspot.cz/ ;-)

U přáníček zkouším různé styly, kromě dětských  motivů stejně nejvíc miluju ta, která jsou zdobená pugétem papírových květinek. U layoutů je mojí absolutní srdcovou záležitostí Mixed Media a u mě v pracovně tak často vládnou pasty, gesso, barevné spreje, razítka, šablony, chipboardy a další nezbytné mixed media ozdůbky...    

Po celodenním shonu se pokaždé nemůžu dočkat, až děti usnou (pokud neusnu s nimi :o)), já se zavřu do své pracovny, pustím si potichounku rádio a dám se do tvoření. Zatím si jen tak tajně sním, že až budou děti větší, vypustím je s tátou na pár dní třeba někam na hory, a já samozřejmě mezitím nevytáhnu paty z pracovny... No dost snění...

Pro inspiraci jsem vyrobila růžovo-mátový layout s fotkou své dcery, jak si tento školní rok poprvé vykračuje do školky.

Na Mixed Media jsou přímo nutností papíry vysoké gramáže. Jedny z nejhezčích jsou zcela určitě čtvrtky od 7 Dots Studio. Abych nezakryla jejich úžasné vzory, používám čiré gesso, pro větší plastičnost nanáším přes šablonu strukturovací pastu (zde 3D Gloss Gel smíchaný se špetkou světlounce růžového mica prášku) a  nakonec dobarvím spreji.

Na ukázku přidávám jeden snímek z procesu tvorby před nalepením fotky a všech ozdob. Rovnou dodávám, že barvy jsou mírně deformovány světlem lampy, protože tvořím jedině večer (a často dlouho do noci).


Fotku pokaždé podlepím barevnou čtvrtkou a pak kouskem vlnité lepenky, abych pod mi snadněji zasunula další dekorace. Srdíčkový chipboard jsem nastříhala na menší kousky, nalepila kolem fotografie a dobarvila štětcem barvami ze sprejů.



Nechybí samozřejmě papírové kvítky v mini a extra mini velikosti. Tyhle používám nejčastěji, mám je  úplně ve všech barvách a nedávno jsem si pořídila i barevné mixy v nejmenší velikosti. Přidala jsem i romantický buttonek od Lemon Craft, samolepicí kamínky a mikroperličky.




A tady už je konečně pohled na celou stránku.


Ještě jednou děkuji za milé pozvání a přeji všem krásný den!

P.S.: Jitce děkujeme za úžasný  příspěvek a nahlédnutí do jejího tvořivého světa a posíláme jí dáreček  v podobě slevy na náluú Paper Garden. Pokud tvoříte a chtěli byste se také stát hostem v Paper Garden, napište nám na info@papergarden.cz a třeba vybereme právě Vás!

Žádné komentáře:

Okomentovat