úterý 22. listopadu 2016

MÍŠA... Vánoční ATC kartičky Yuletide


Miluji papíry a sady od 7 Dots Studio, to všichni víte :)  Tentokrát jsem poprvé střihla do kolekce Yuletide, která má celkem netradiční barvy...aspoň na Vánoce, řekla bych. Znáte ten pocit, když do nějakého papíru chcete poprvé střihnout, něco z něho vyrobit a říkáte si: "hlavně to nezkazit". Tak takový pocit jsem po dlouhé době měla i já... :)
...ale jakmile jsem se odhodlala načít první čtvrtku, byl ten pocit pryč a jen jsem myslela na to, co chci aby mi pod rukama postupně vzniklo. Tentokrát jsem se pustila po delší době do ATC kartiček. Chtěla jsem je udělat vánoční, ale žádnou klasiku. K tomu mi právě Yuletide posloužila víc než skvěle.

Z papírů jsem si nastříhala proužky, na Big shotu vyrazila visačky a kolečka. A potom už jsem jenom kombinovala jednotlivé prvky tak, jak se mi to líbilo společně na kartičce.

Doplnila jsem jako vždy gessem, ecoline barvami, razítky a cákanci.

Na dozdobení jsem použila úžasný chipboard, který musím zase dokoupit :) Je to bordura ze sněhových vloček, kterou jsem rozstříhala. Protože jsem neměla žádný nápis z kolekce, jednoduše jsem si ho vytiskla na tiskárně.A pro ty kdo ATC také tvoří, mám ještě 3 kartičky na výměnu, kdyby měl někdo zájem - napište do komentářů a pojďte si je vyměnit ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat