sobota 26. listopadu 2016

JITKA... Krajková svatební peněženka




Jak novomanželům originálně darovat peníze? Tuto otázku si určitě někdy kladl každý z nás. V létě jsem dostala nápad zhotovit svatební peněženku, do které se dají vložit bankovky a vepsat krátké přání :) Od té doby jsem jich udělala již několik, ale s touhle jsem měla chuť si víc pohrát ... s květinami a krajkou :)

Zadání znělo jasně: Svatební peněženka inspirovaná svatebním oznámením, které vypadalo takto:


Základ peněženky a jejího obalu jsem si vyřezala na řezacím plotru z perleťové čtvrtky. Nejprv jsem si vzala do parády peněženku. Její části jsem slepila oboustrannou lepící páskou a začala zdobit :)


Její vnější obal jsem polepila dekorační krajkou, kraje jsem založila dovnitř a pro jistotu kápla trošku lepidla z tavné pistole. Vytiskla jsem nápis "svatební peněženka" a na plotru vyřízla rámečky. Nalepila jsem spodní zdobený rámeček, přes něj je tažená stužka (i přes zadní stranu), na to další dva rámečky. A ještě ozdobička v podobě malého modrého srdíčka :)


A teď obal peněženky :) Tu lepíme až na konec, slepená by se špatně zdobila. Vyfotila jsem si svatební oznámení a v programu ho upravila do tisknutelné podoby (aby bílá bílou byla a barvy jasnější). Nalepila jsem modrou podkladovou čtvrtku a na ní bílou strukturovanou čtvrtku s vytisklým obrázkem oznámení. Na zdobení jsem použila stejnou krajku, jakou je zdobená peněženka. Květinky nesmí chybět :) Použila jsem jabloňová kvítka, třešňová kvítka, kvítka a minikvítka. Na závěr pár stříkanců zlatého spreje a teď už zbývá jen obal slepit ...




 ... a vložit do něj peněženku :)


Na fotkách vypadá peněženka relativně velká, ve skutečnosti má jen 10,5 x 8 cm. I když je to pididárek, ukrývá velký poklad :) A já doufám, že se novomanželům bude líbit :)

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK :)

Žádné komentáře:

Okomentovat