pátek 11. listopadu 2016

MÍŠA... Mixedmedia kalendář + KURZ


Blíží se Vánoce a já moc ráda dávám ručně vyrobené dárečky. Letos jsem se rozhodla pro stolní kalendáře, které vyrobím technikou mixed media a vyzdobím našimi vlastními rodinnými fotkami. Desky kalendáře jsem si sama vyřezala a svázala, ale protože vím, že ne každý má doma vázací mašinku, rozhodla jsem se, že tenhle parádní dárek si můžete vyrobit spolu se mnou :-) Už 20. listopadu na kurzu Mixed Media kalendář v pražském v Atelieru K1.



Uděláme si dobrý čaj a ponoříme se do barev a nádherných papírů od 7 Dots studio. Vybrala jsem pro Vás kolekce Homegrown, Writer´s Block a Cotton Candy. Dostanete základ kalendáře v černé nebo bílé barvě, podle vašeho výběru. V balíčku budete mít také originální chipboardy, vyrobené přímo pro Vás, a také spoustu dalších ozdob (krajek, knoflíků, atd.)



Budeme si hrát s Ecoline barvami, a postupně si vytvoříme 12 stran originálního, barevného a hlavně Vašeho kalendáře. Použijeme razítka, cákance a prostě se vyřádíme :)



Já už se moc těším a doufám, že Vás potkám v neděli u stolu plného stejně tvořivých žen :-)

P.S.: Přihlásit se můžete TADY.

Žádné komentáře:

Okomentovat