středa 30. listopadu 2016

DIANA... Christmas star exploding box




Z dění na našich stránkách jste určitě zaznamenaly, že žijeme vánočními workshopy. A jako první tenhle maraton odstartoval kurz výroby exploding boxů. Tam jsem samozřejmě nemohla přijít s prázdnou, a tak jsem pro dámy připravila několikanásobnou inspiraci. A protože vás, co jste nemohli dorazit na kurz, chceme inspirovat taky, další z těchto rozkošných krabiček Vám dnes ukážu na blogu. Pohodlně se usaďte... :-)

Krabičku vám vlastně ukážu pozpátku, protože když exploding box vzniká u mě na stole, tak začínám polepením základu, zdobením vnitřka a teprve úplně nakonec zdobím víčko. Ale to by se nám krabička v článku hezky nerozpadla :)

Na výzdobu víčka jsem použila gázu, kterou jsem si hezky "načechrala" a přes ní převázala saténovou stuhu. Bílým vánočním hvězdám jsem udělala střed z pestíků. Barevně se mi hodily taky červené vrtulky a chipboard cesmíny, který bude hezky korespondovat s vnitřní výzdobou... Ale nebudu předbíhat :-)

Z každé krabičky samozřejmě taky musí "něco" viset :-) Tentokrát padla volba na rolničky, což je vážně roztomilý detail, protože přidávají boxíku i další dimenzi - zvukovou :-)

A jdeme dovnitř, vy už se na to určitě těšíte...

Protože design papírů z kolekce Christmas Star je rozhodně všechno jiné než kytičkový či vintage, rozhodla jsem se držet hvězdiček, a tak vznikl ústřední motiv. 

K tomu jsem  přidala gázu, chipboard cesmíny, který vypadá, jak kreslený rukou, a taky stříbrné flitříky. Flitry jsou o Vánocích totiž téměř nutnost... :-)

I tenhle exploding boxkapsičku na poukázku vyrobenou z namebossované bílé čtvrtky, kterou jsem nalepila na 3D čtvrečky a tím vznikl mezi základem a papírem prostor na dáreček.

Na dalším "rameni" krabičky se hrdě vypíná sob...nebo jelen? Pořád váhám a on už má z toho chudák rozdvojenou osobnost... :-)


A nezapomněla jsem ani popřát chipboardové šťastné a veselé. Uf, taky jste tak šťastní, že už je na trhu tolik českých nápisů? Mně to nesmírně těší a tvořím s nimi o sto šest. Možná i sedm! :-)


Centrální plocha je samozřejmě třešinkou na dortu. A já jsem na ní vztyčila dvě 3D hvězdy (stačí si vyříznout 3x stejný tvar, slepit všechny tři díly k sobě a rýhnout). Jen doufám, že to díky všem těm hvězdým nevypadá spíš jako krabička ke dni nezávislosti USA, než vánoční balíček :-)

A to je konec. Nic složitého, jen takové jedno příjemné odpoledne v pracovně, které se protáhlo až do noci :-) Vy už ale máte inspiraci a jste určitě šikovnější, takže hrrr na boxíky!

Žádné komentáře:

Okomentovat