čtvrtek 16. prosince 2021

MÍŠA... December daily

 


Letos jsem se konečně pustila do December daily. Tedy... Já se do něj pouštím každý rok, ale nemám ani jeden dokončený... Jsem ostuda, já to vím. Ale tady vám teď slibuji, že tento dokončím. A pak vám v lednu ukážu ve videu celé album. Nyní pro vás mám jen pár prvních stran.


Základ pro všechny strany jsem si připravila při společném scrap tvoření. Použila jsem Mončinu loňskou vánoční kolekci, ze které jsem vybrala pouze šedé a modré papíry. Vybrala jsem si instaalbum, které se mi líbí svojí velikostí. Čísla jsem vyřezala z bílé čtvrtky a pak následně nalepila buď na vyřezané visačky nebo na acétatovou folii. Občas jsem je ozdobila vyřezanými vločkami z šedého a světle modrého papíru.



Fotky tisknu postupně a zdobím samolepkami, výřezy a nápisy. Rozhodla jsem se nedělat nic složitého a komplikovaného, protože mezi pečením, uklízením a chystáním na Vánoce není moc času se věnovat December daily. A možná jsem i ráda, že to držím jednodušší, protože pozornost se potom přesune na fotky, které jsou to hlavní. Za rok, za dva si připomenout jak tohle naše období probíhalo.



Použitý materiál:

A co vy? Děláte December daily? Pochlubte se v naší skupině na Facebooku nebo na instagramu #papergarden_cz a #tvorimezpapiru





Žádné komentáře:

Okomentovat