pondělí 20. prosince 2021

VIPETA... Zdobená látková alba pod 🎄


Pár dní do Vánoc a vám chybí drobný dáreček? To je ten nejlepší důvod na chvíli odběhnout do tvořivého koutku, nabrousit nůžky a něco krásného vytvořit. Mám pro vás tip na zdobené látkové album. Jestli jste si nějaké doma schovávaly, je čas ho použít. Pojďme na to!


Látkové album v našem obchůdku je super v tom, že máte vše připravené. Stačí nazdobit desky a darovat k naplnění fotkami, nebo to můžete vzít v jednom. My se dnes budeme soustředit na desky.





Alba jsem chtěla darovat k jednoduchému naplnění. Proto jsem koupila kapsové album, potáhla ho látkou a doplnila krajkou na zavázání.

Na desky jsem nanesla gesso přes šablonu a po zaschnutí přestříkala barvou ve spreji v barvě desek. K ruce jsem si vzala sadu papírů Let Sour Creativity od P13, papírové výseky a chipboardy a vše navrstvila. Nakonec jsem přidala jen perličky.





Jaké dárečky jste scrapnuli k Vánocům? Na vaši inspiraci se těšíme na Facebooku ve skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


POUŽITÉ MATERIÁLY

Látkové album

Sada papírů Let Sour Creativity od P13

CHIPBOARD - LET YOUR CREATIVITY BLOOM - 01

Papírové výseky Let Sour Creativity od P13

Perličky

Barvy ve spreji

Mixed Media šablony

Gesso

Žádné komentáře:

Okomentovat