středa 8. prosince 2021

LUCIA... Fotky ako darček po stromček



Dávať babičkám pod stromček fotodarčeky sa stalo u nás každoročnou tradíciou. Povyberala som pár fotiek, vlepila do albumu alebo polotovaru kalendára a darček bol hotový. Ak nemáte veľa času na tvorbu albumu, chýba Vám inšpirácia alebo dostatok materiálu dnešný tip by sa Vám mohla hodiť. Kuknite sa na to! 



Keď mi v balíčku prišla zimná sada Nordica od Studio 40 bola som nadšená z farebnej kombinácie. Poznáte ten pocit, keď si listujete medzi jednotlivými papiermi a nechcete do nich vôbec strihnúť, aby ste ich nezničili? Tak toto bol presne môj prípad. Pár dní trvalo než som sa odhodlala a nakoniec vznikla malá krabička na fotky. 




Obal som vyrobila z lepenky, ktorú som polepila plátnom. Vytiahla som fluffy pastu (túto zimu veľmi obľúbenú), tentokrát v odtieni light amethyst. Pomocou šablóny s vločkami som ju naniesla na prednú stranu krabičky. 



Po zaschnutí pasty stačilo pridať pár papierových výrezov, orazítkovať pár zimných nápisov a prilepiť pár ,,snehových,, bodiek a malý darček bol hotový. 


Darujete aj Vy babičkám fotky pod stromček? Máte radšej albumy, obálky alebo kalendáre? Ukážte nám svoje tipy v našom Klube na Facebooku alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál

- sada scrapbook papierov Nordica od Studio 40

- chipboardové samolepky Nordica 

- 3D ozdoby Nordica 

- silikonové razítko Nordica 

- textúrovacia fluffy pasta - light amethyst

- šablóna vločky

- stuha

- plátno

Žádné komentáře:

Okomentovat