čtvrtek 30. prosince 2021

MÍŠA... Mechanický anděl

 


Na konec roku jsem si pro vás připravila mechanického anděla. Takovýto 3D projekt jsem dělala poprvé, tak se pojďte podívat jak se mi nakonec vedlo. A můžete se těšit také na novoroční předsevzetí od celého DT, pokud článek dočtete až do konce :)


Nerada bych vás nudila zdlouhavým popisem jak výroba probíhala. Ale pro představu vám uvedu alespoň pár bodů. Mimochodem, zabralo mi to několik dní, tak jen ať víte :)

1. Najít vhodný základ- nakonec koupený plastový anděl(asi původně určen jako ozdoba na stromeček)
2. Vytvořit základní vrstvu na celém podkladu- gáza, černé gesso
3. Rozmyslet si, co chci kam dát
4. Najít všechny možné ozdoby, které chci použít
5. Vyrobit si ozdoby, které chci mít
6. Všechno pořádně přilepit
7. Znovu natřít černým gessem
8. Natřít metalickými pastami


Ozdobičky jsem si vyráběla z fimo hmoty a silikonové formy, pak jsem používala různé kovové dekorace a na křídlech jsou chipboardy, stejně jako srdce a svatozář.


Použitý materiál z PG:
Chipboardy hvězdiček

No a protože je konec roku, máme pro vás pár slov závěrem. Chtěly bychom vám moc poděkovat za přízeň, kterou jste nám věnovaly v roce 2021 a budeme se těšit na všechny společné online i offline akce v roce 2022. Přejeme Vám všem ten nejlepší nový rok naplněný láskou, zdravím, dobrou náladou a spoustou volného času na scrapování. A jaká máme předsevzetí v našem design teamu?

Dianka
Dohnat skluz v cestovním deníku aspoň na půl roku. S tím souvisí i pravidelnější přispívání na náš blog. A v krámku bych ráda dala do pořádku uspořádání samolepek, se kterým celý rok bojujeme. Jo, a přála bych si šikovné a pracovité celníky, kteří rychle proclívají naše novinky 🙂

Erika
Co se narodil Christian, máme už samozřejmě spoustu jeho fotek. Ježíšek přinesl externí disk, abych je mohla hezky roztřídit a já bych chtěla začít pracovat na různých albech pro něj ☺️ Uvidíme, jak mi to půjde od ruky ☺️

Lucia
1. Nepísať prispevky na blog na poslednú chvíľu 
😂
2. Tvořit niečo aj pre seba 3. Dokončiť album pre neter, ktorá už bude mať pomaly dva roky 
🙉

Míša
1. Dokončit Emmičky album za první rok.
2. Scrapnout líbánky
3. Začít nový formát scrapdeníku s měsíčními fotkami

Monča
1. Konečně začít šetřit a neplnit pracovnu scrap materiálem, který nemůžu ani za 10 let spotřebovat. 😆 
2. Zpracovat Planner za rok 2021 😆 
3. Více tvořit pro radost a trochu oživit svůj IG účet.

Péťa
Moje předsevzetí pro příští rok je... dodržet svá loňská předsevzetí po celý rok a ne jen pár měsíců 😆

Vipeta

Dodělat rodinné album 2021 a užívat si pravidelné tvořivé večery, kterých teď moc nebylo.

A jaké je to vaše scrapbookové předsevzetí do dalšího roku?






Žádné komentáře:

Okomentovat