úterý 7. prosince 2021

PETRA... Načančané visačky


Je pár týdnů před Vánoci a vy pro samé dárky, cukroví, přáníčka a předvánoční úklid nevíte, kam dřív skočit? A co visačky na dárky? Jste v pokušení vzít lihovku a jména napsat přímo na balící papír? Pokud ano, ale vaše scrapbooková čest vám to nedovolí, jistě by se vám hodila nějaká super rychlá minimalistická inspirace. Tak to jste tu dnes bohužel.... špatně... dnes budeme totiž vrstvit, zdobit a čančat.



Sama nevím, co mě to v tom předvánočním shonu napadlo, ale střihla jsem si několik visaček, které mají k jednoduchosti tedy trochu daleko. K ruce jsem si vzala kolekci Frosty Season od Studio 40 včetně samolepkových rámečků a chipboardů


Nejprve jsem si pomocí vyřezávací šablony vyřezala visačku s okýnkem, do kterého jsem vložila acetátovou fólii.  Přes šablonu jsem nanesla třpytivou vrstvu texturovací pasty a dojem padajícího sněhu byl na světě.



Poté jsem už jen vrstvila rámečky, vystříhané obrázky z různých kolekcí, kytičky a také samolepkové chipboardy. Provázek jsem nakonec protáhla připevněnou průchodkou. Teď už jen zbývá vybrat dárečky, které budou tyto nančančané visačky zdobit.





Tak co... vidíte to na lihovku na balícím papíře, nebo si ještě visačky střihnete? I kdyby byly v mnohem jednodušším stylu, budou krásnou ozdobou zabaleného dárečku:-) Svou inspiraci nám můžete ukázat v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

kolekce papírů Frosty Season (Studio 40)

samolepkové chipboardy Frosty Season (Studio 40)

samolepkové rámečky Frosty Season (Studio 40)

kolekce papírů A Christmas Garland - Flowers (Paper Heaven)

vyřezávací šablona

acetátová fólie

šablona

glitrová texturovací pasta - Rainbow

průchodky

provázek

růže

třešňové kvítky

minikvítky

Žádné komentáře:

Okomentovat