pondělí 7. června 2021

MÍŠA... Visačky na rozlučku se svobodou

 

Konečně to vypadá, že se vrací svatební sezóna. A právě včas - na konci června se mi vdává ségra, a tak jsem pro ni chystala tajnou rozlučku se svobodou. A co bych to byla za scrapsestru, kdybych nevytvořila něco papírového, že? :) Vzala jsem si k ruce nádhernou kolekci Oh, ballet! a vytvořila visačky, které jsem popsala jmény a dala na dárkové taštičky pro všechny zúčastněné.

Visaček jsem tvořila 7 kusů a každá je jiná a originální. 

Nebylo to nic složitého, takže vám ani nemůžu napsat nějaký přesný popis :) Prostě jsem si vyřezala 7 základů z velkých papírů, na stůl jsem vysypala papírové výseky, kartonové výseky a rámečky z kolekce. A pak jsem si to všechno umístila na visačku a nalepila. 

Byla to rychloakce den před rozlučkou, takže jsem se nemohla moc zdržovat :))

Visačky jsem pomocí kolíčků upevnila na dárkové taštičky.

A ještě jedna fotka přímo z akce :)

A co vy a letošní svatební sezona? Chystáte se na svatbu? Vlastní nebo jako host? Pochlubte se vlastními přáníčky nebo svatebními dárky v naší skupině na Facebooku nebo na Instagramu #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:











Žádné komentáře:

Okomentovat