úterý 29. června 2021

LUCIA... Lesná párty zvieratok


V poslednej dobe na nás tvorcovia scrapbookových materiálov chrlia jednu krajšiu kolekciu za druhou. U mna zatiaľ vyhráva  P13 a ich Forest Tea Party. Mám ju doma už nejaký čas a stále som odkladala jej použitie. Pred pár dňami, ale nastal ten deň D. Papier sa má používať a nie sysliť, aj keď je to niekedy ťažké. Pozrite sa čo som vytvorila z tejto roztomilej sady. 



Pár kamarátok mojej kamarátky sa stalo novopečenými rodičmi a ja mám o zábavu postarané. Dnes vám ukážem minialbum, ktorý som tvorila pre malého Edíka. a poputuje do Anglicka.




Vybrali sme formát A5 na ležato. Tento typ ste u mňa už videli. Je praktický, dobre sa s ním pracuje, nezaberie veľa miesta a po naplnení fotkami neváží tonu. Celý základ si robím sama. Ak by ste chceli niečo podobné aj vy, v obchodíku máme veľké množstvo albumov na dotvorenie. Stačí len vybrať typ a formát a naplniť, čím chcete. 


Výber scrapbookovej sady nám zabral asi tak 2 sekundy. Hrdo som vytasila všetky zásoby detských kolekcií, ale na lesné zvieratká nemala žiadna :)



Každá strana albumu je trochu iná, je tam pár odklápačiek a kapsičky na založenie viacerých fotiek. Medzi jednotlivými listami je skrytý priestor s kartou na zápisky alebo ďalšie fotky. 


Ako dekorácie som použila vystrihnuté motívy, ktoré som navrstvila na seba. Zvieratká som podlepovala 3D štvorčekmi, aby vystupovali do popredia. Nakoniec som pridala moje obľubené tekuté enamelky.


Aby ste si vedeli lepšie predstaviť ako celý album vyzerá, natočila som pre vás aj videoprehliadku.

VIDEOPROHLÍDKA:





Tvoríte si základ pre album samy alebo šetríte čas a  používate predpripravené albumy? Pochváľte sa nám v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:


- sada scrapbook papierov Forest Tea Party  12x12

- sada scrapbook papierov Forest Tea Party 6x8 

- scrapbook papier Forest Tea Party s motívmi na vystrihnutie 

- tekuté perličky Crystal drops - Gloss simply white

- magnet

- vyrezávacie šablóny

Žádné komentáře:

Okomentovat