pondělí 28. června 2021

HOST V PAPER GARDEN... Martina Svoboda


Nejradši mám přáníčka bez kytiček. Cože?? Kdo to řekl? Může se to tady vůbec říkat?

Jmenuju se Martina Svoboda a ráda tvořím přání pro chlapy. Možná proto, že jsem povoláním "ajťák", a tak se pohybuju téměř výhradně mezi muži. Možná proto, že mi kamarádky říkají, že přemýšlím jako chlap. A možná mi to prostě přišlo jako díra na trhu :D. Přáníčka pro muže dělám moc ráda, jsou jednoduchá, rychlá a opravdu na ně kytičky nepatří.

Tvořím ale hodně i na svatby a tam se člověk květům nevyhne :) Ráda si vyrábím kytičky sama, protože vždycky potřebuju mít něco, co nikdo jiný nemá.

Ke kreativitě mě vedla babička, která kreslila a psala básně, takže tvořím tak nějak odmalička. Na škole jsem hodně kreslila a malovala, ale jelikož jsem podnikavá duše, pořád jsem přemýšlela, jak svůj um zpeněžit.

Začala jsem proto vyrábět náušnice a prodávat na Fleru. A tam jsem narazila na klub přáníčkářek a jejich hru na tichou poštu (tajný lift). A to se mi tak líbilo, že jsem věděla, že se do přáníček jednou taky vrhu. Taky jsem se ale dočetla, že se jedná o prodělečný a drahý koníček, a tak sem ještě pár let počkala, než začnu pracovat, abych měla co utrácet :D.

Na začátku jsem jako všichni nakoupila všechny ty krásné vzorované papíry a už sedmým rokem se je pokouším spotřebovat, protože jsem, jako většina přáníčkářek, pak zjistila, že nejlepší je si stejně dělat vlastní pozadí :D. Pomůcky si ale kupuju velmi opatrně, jen když vím, že něco vážně využiju. A když to je nakonec jinak, posílám věci zase dál. Nesnáším být zavalená věcmi, je to pro mě bloker kreativity. Nemám třeba vůbec Big shot ani plotter a řezačku jsem si koupila teprve vloni, když sem ji potřebovala na velkovýrobu.

Postupně přáníčka úplně nahradila drátkování jak proto, že oproti mnohahodinovým šperkům to byla celkem rychlovka, tak taky proto, že můžu konečně využít svého kreslení a spojit dva koníčky na přáníčkách s vlastními ilustracemi.

Tvořím doma v ložnici, kde mám svůj pracovní stůl a knihovnu zařízenou tak, že na vše dosáhnu ze židle a nemusím ani vstávat. Díky tomu mohu vše ihned vracet, kam patří a nehromadí se mi na stole bordel, což je taková tvořitelská nirvana.

Nejradši ze všeho tvořím přáníčka, ale dělám i exploding boxy a občas ozdobím i bloček. Udělala jsem pár alb pro rodinu a kamarády a teď poprvé jsem založila i album vlastní, protože se mi letos narodila holčička. Můžete hádat, kde jsem zrovna nakupovala, když jsme vybírali jméno... Jmenuje se Dianka ;)

Moje výrobky najdete na Fleru https://www.fler.cz/margotkab nebo mě můžete sledovat na Instagramu https://www.instagram.com/margotkabcz/.






Žádné komentáře:

Okomentovat