úterý 29. června 2021

ERIKA ... Album připravené na cesty

Jedna z aktuálních kolekcí Mintay Vás úplně vyzývá k cestování. Je to Next Trip a myslím, že oslní i Vás. Obecně na cestovatelské kolekce moc nejsem, ale tahle má jemné tóny, navíc kombinuje i světle růžovou, možná právě proto jsem z ní tak nadšená. Jak moje album dopadlo? Vytvářela jsem ho nebo použila nějaký základ? Šup na článek, ať se vše dozvíte.

Tentokrát jsem si pro album vybrala i nově doplněné zásoby od eco scrapbookingu. Určitě je propátrejte. Já si vybrala album v barvě mezi starorůžovou a lila. Má 6 listů, tedy celkem 12 jednotlivých stran. Ke kolekci krásně sedí. V albu tentokrát nemám žádné odklápěčky, kapsičky, okénka apod. Proč? Již základ alba má totiž vychytávku. Jakou? Každý list obsahuje kapsu, se kterou si můžete vyhrát různými způsoby. Buď tedy díky nim album rozšíříte o dalších 6 stran, které do kapes zasunete nebo zvolíte jiný způsob, jak kapsy využít. Co jsem tentokrát zvolila já, vám ještě ukážu. S albem jsem ještě udělala jednu věc. Nezdobila jsem ho klasicky na šířku, ale otočila jsem si ho na výšku. 

U Mintay jsme zvyklí na spoustu doplňků. Zjistila jsem, že budu muset doplnit své zásoby i o nějaké nové ozdobičky, protože jsem si nějak zvykla na různé papírové výseky apod., ale i tady jsem si přece jen nějaký prostor našla. Ke kolekci máte na výběr papírové výseky, i 3D chipboardy. Všechny jsem použila, neumím je v obchůdku zkrátka nechat.  






Na pomoc jsem si ale vzala i big shot, šablony hexagonů a jejich výřezy jsem dozdobila několik stránek, včetně titulní strany alba. Připravila jsem si také flitry ve tvaru hvězdiček. Uvnitř alba jsem je na některé stránky přišila bílou nití. Na titulní stránce jsem šít nemohla, ale lepidlo Glossy Accents zafungovalo výborně a hvězdičky drží díky němu. Také jsem použila pár ozdobných svorek.


No a jak fotky do alba zapadnou? Každé dozdobení stránky je upevněno pomocí 3D pásky a ta je vždy umístěna tak, aby pod kompozici šla fotka vložit, až je tam budu lepit. 

No a jak jsem využila kapsy? Připravila jsem si spoustu různých menších kartiček, které jsem z jedné strany dozdobila výseky apod., a doplnila je provázkem. Na každou z nich z druhé strany můžu pak umístit fotku a díky provázkům je můžu zasunout do jednotlivých kapes a mít je hezky k dispozici na vytažení. Do alba se tak vejde o dost víc fotek než má stran. Kapsy ale můžete využít samozřejmě také jen na vložení samostatných fotografií, pokud se Vám do kartiček nebude chtít jít.


My tu správnou cestu pro letošní rok zatím vybranou nemáme. Uvidíme, jak to půjde s miminkem, ale album budu mít připravené, jeho čas přijde.


No a jak to máte vy? Máte raději, když za Vás mluví fotky, nebo alba raději doplňujete textem k jednotlivým fotkám? Kolekci určitě nemiňte a  pochlubte se nám s vaším projektem. Můžete v našem Paper Garden Clubu  nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:


SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - Next Trip - 12 x 12

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - Next Trip - 6 x 6

 Základ alba

Papírové výseky - Next Trip

Chipboard - Next Trip

Flitry - Hvězdičky - Lila

Lepidlo Glossy Accents Mini

Svorky

Žádné komentáře:

Okomentovat