pondělí 3. února 2020

SOUTĚŽ... Únor 2020



U nás v Paper Garden leden uběhl rychlostí blesku. Byl to hodně rušný měsíc, protože nám postupně přišly všechny balíky objednané ještě před Vánocemi (na některé jsme mezitím stihli i zapomenout), a tak jsme snad celý měsíc jen vybalovali a naskladňovali. Prostě pěkná dřina. A když se pak v kalendáři objevilo u únorové challenge "Dianka", chtěla jsem škemrat u holek, aby si to se mnou některá vyměnila. Pak jsem ale viděla tu neuvěřitelnou záplavu nádherných lednových projektů a řekla jsem si, že takhle teda ne. Že jestli ve mně zbyla ještě aspoň špetka scrapbookové hrdosti, tak pro vás tu soutěž prostě připravím. Tak tady je, holky, teď je řada na vás!


TÉMA


Malé radosti


ZADÁNÍ



  1. Vytvořte jakýkoliv projekt  na téma Malé radosti, ze kterého bude jasně patrné, že se týká miminek a dětí. Může to být třeba přání k narození miminka, layout z dětské oslavy nebo cokoliv s motivem hraček.
  2. Pojďme oprášit naše stužky. Na projektu se musí nacházet také roztomilá mašlička.



VZOROVÝ PROJEKT OD DIANKY


Na vzorový projekt jsem použila novou kolekci Baby World od mojí oblíbené značky Craft & You Design. Motivu roztomilých plyšáčků se totiž nedalo odolat. Jako inspiraci jsem si připravila 2 přání. Jedno k narození miminka a druhé k prvním narozeninám. I když už možná máte děti odrostlé, věřím, že každá žena nikdy nepohrdne záminkou vrátit se do světa roztomilých bodýček, vůně dětského krému a malých dětských nožiček.

Při výrobě přání jsem se vrátila ke svému oblíbenému prošívání na stroji a také k postaršovači okrajů. Tak jsem se rozvášnila, že jsem postaršila i méďu, takže je teď krásně chlupatý :-) Přání jsem dozdobila vystřiženými obrázky z kolekce, stužkami, gázou a českými chipbordy.









PODMÍNKY


Fotografii vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 2/2020.

 Každá z vás může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naši soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím účastnit jiné soutěže, či být publikovaný na vašem FB či blogu. 

Všechny projekty průběžně vkládáme do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru :-)

 

TERMÍN


sobota 29.1.2020


VÝHRA


Vítězku vyberou členky design teamu PG a ta obdrží poukázku v hodnotě 100 Kč na nákup a sada papírů Baby World 6 x 6.


Druhou výherkyni vylosujeme a nadělíme jí 10% slevu na nákup v Paper Garden.

Těšíme se na vaše krásné projekty!

Žádné komentáře:

Okomentovat