úterý 11. února 2020

LUCIA... Priania superhrdinovia v akcii

Ste fanúšikom superhrdinov? Mňa nikdy nenadchýnal komiksový svet, ale rozhodla som sa prijať tvorivú výzvu od našej šéfky Dianky :) Odložila som kvietky, krajku, pastelové farvy a pustila sa do tvorenia s kolekciou Super You od Studio Forty. Áno, priznávam, pekne som si tým zavarila.  Poďte sa pozrieť, ako to nakoniec dopadlo.


Na začiatku som si na hrubší papier narazítkovala motívy superhrdinov, vyfarbila ich akvarelovými fixami a vystrihla

Pomocou šablóny som na základ prvého priania naniesla sivý Distress Ink. Vyfarbený obrázok som podlepila penovými kolieskami a pridala nápis z archu samolepiek.



Ako podkladový papier ďalšieho priania som zo sady vybrala Comic. Celý obvod a jednotlivé okienka som zvýraznila čiernou fixou. Doplnila obrázok superhrdinky, pár samolepiek a narazítkovala hviezdy.



Posledným projektom, ktorý som z tejto sady vyrobila, je darovacia obálka pre pánov/chlapcov/superhrdinov, ktorá sa zapína na magnet.



Z prednej strany som si vyrezala okienko, ktoré som prekryla priehľadnou acetátovou fóliou a  čiernym rámikom, ktorý je o trochu  väčší ako otvor. Tým som zakryla magnet a lepidlo na fólii.



Vnútorné strany obálky som polepila papiermi zo sady, samolepkami  a samolepiacimi prúžkami. Súčasťou sú dve kapsičky - jedna na kartičku a druhá na vstupenky alebo poukaz.








Vytvorili ste už niečo zo sady Super You? Pochváľte sa nám v našej Facebokovej skupine alebo na Instagrame  #tvorimezpapiru #papergarden_cz.


Použitý materiál:

- samolepky Super You - Awesome

- samolepky Super You - Samolepiace prúžky

- samoleky Super You - Super You transparentné





- acetátová fólia


Žádné komentáře:

Okomentovat