úterý 4. února 2020

ERIKA... Album na kroužku




Řekla bych, že od větších alb směřuju stále k menším a menším. Minialba mě baví. A tak i dnes Vám jedno ukážu. Téma únorové tvoření v Paper Garden je "malé tvoření" no a mou největší klientkou v Americe je dnes 3. letá Penelope. Od své babičky dostala gratulaci k narození, přání k prvním, druhý a teď aktuálně i k třetím narozeninám. Takže už má ode mě takovou malou sbírku, čehož si nesmírně vážím. A myslím, že do tématu malých radostí tak rozhodně patří. 

Když jsem vymýšlela čím zaujmeme letos, přišla kolekce Baby World od Craft & You. A uznejte sami... Té nejde odolat!

Pro takovou kolekci jsem si nemohla vybrat žádný malý projekt, je úžasná. Takže minialbum jsem prostě musela vytvořit. No jo, jenže zakázka zněla: "přání k narozeninám". Šalamounsky jsem to vyřešila albem na kroužku, které má pouze 3 listy, zvládnete ho během jediného dne a myslím, že úspěch je zaručen. Já album vytvořila na našem scrazu scrap holek minulou neděli. Někteří z Vás asi ví.





Velikost alba mi určila velikost kolekce (6 x 6). Řízla jsem si 3 čtvrtky o něco většího formátu, abych vytvořila nám všem dobře známý dojem bílého rámečku, a připravila jsem s také 5 fotek, které jsem od babičky Penelope měla. Zvolila jsem 6 designů z malé kolekce, rozložila si je na stůl a skládala k sobě tak, aby se mi líbily jako celek. 

K dozdobení jednotlivých stránek jsem použila vystřižené motivy kolekce Baby World, které jsou na papíře velikosti 12 x 12. Ty obrázky vás nadchnou. No a jakmile jsem měla prstíky bolavé od mých nešťastných nůžek, mohla jsem přejít k mé oblíbené části - "kolážování" celkového výsledku. 





Jednotlivé fotky jsem podlepila bílým papírem a případně dalším papírem kolekce Baby World. Vystřižené motivy jsem kombinovala s hřebíčky, pomocí kterých jsem některé z motivů upevňovala, s malými visačkami, které jsem si připravila ze zbytků papírů a doplnila je razítkem, průchodkou a poutkem. Visačky jsem zasunula pod fotky a poutko má upozornit na to, že je tu něco schované. 







Pro minialbum jsem si vybrala i shaker ve tvaru hvězdičky, který jsem naplnila antracitovými flitry ve tvaru hvězdiček. No jo, já a chrastítka. Zdobila jsem také Buttonkem, to jsou zkrátka zlaté třešinky vašeho projektu. Holky také na naše nedělní tvoření přinesly něco ze svých zásob. A já jsem mezi nimi našla takové bronzové samolepky, které mi album pěkně doplnily. Pár drobných razítek, provázek s pompony, zkrátka vaší fantazii se meze nekladou. Na titulní straně najdete, kromě vystřižených motivů kolekce a samolepky, také stříbrné pestíky. Na zadní straně této karty je pak prostor pro text od babičky.






Než jsem nazdobené karty nalepila na čtvrtku, připravila jsem si ouško z vínové stuhy a umístila ho do levého horního rohu. Pomocí těchto oušek jsem karty navěsila na knihařský kroužek. Nad titulní stranu jsem si připravila výřez kolečka s otisklým razítkem "happy birthday". Na kroužek jsem ho zavěsila pomocí průchodky a růžové stužky. Na další kousek stužky jsem navlékla kovovou ozdobu ve tvaru roztomilého medvídka.  Tím, že máme jednotlivé karty na stuze, drží nad sebou. Mně osobně se ten efekt, když držíte album za kroužek, líbí. Stránky jsou hezky otáčet, takže funkčnost narušena nebyla. Babička Penelope byla nadšená a já čekám na reakci z Ameriky. 




Jaká minialba baví nejvíc Vás? Nebo máte radši větší formáty? Každopádně se nám pochlubte na naší Fb skupině Paper Garden, budeme se moc těšit. 









Použitý materiál
















Žádné komentáře:

Okomentovat