pondělí 10. února 2020

PETRA... Layout Malé sladké radosti




Udělat radost dětem je jednoduché, alespoň těm našim rozhodně. Pokud chcete slyšet vyznání lásky typu "Jsi naše láska nebeská!" " Jsi moje hvězda!" " Jsi celý náš vesmír!" .... stačí koupit lízátko a budou na Vás koukat jako na svatý obrázek. Jeden z těch kouzelných okamžiků se mi podařilo zachytit a dnes vám ho přináším jako inspiraci k našemu únorovému soutěžnímu tématu "Malé radosti".


Když nám v obchůdku přistála vesmírná kolekce Lunare od Studio 40, měla jsem jasno ... po delší době se pustím do layoutu. Vesmírného a sladkého zároveň.


Jako podklad jsem si vybrala úžasný akvarelový papír v pastelových barvách, který krásně ladil k fotografiím. A přiznám se, že jsem moc chtěla použít motiv hvězdných zvířat z kolekce. Jenže ať jsem se snažila sebevíc propašovat je na layout, prostě to nešlo, a tak jsem musela hrábnout hlouběji do svých zásob. Vystříhané motivy planetek jsem nakonec kombinovala s papírovými výseky z kolekce Midnight od Cocoa Vanilla Studio, která sem krásně sedla.



Z kartonových chipboardů jsem použila motivy srdíček a malé zamilované planetky, která podle mě přesně vystihuje zamilovaný pohled na tatínka na jedné z fotografií.  
  



Použitý materiál:


papírové výseky Midnight (Cocoa Vanilla Studio)

A jakpak jste se vy popasovali s naším únorovým tématem "Malé radosti"? Už jste zaslali soutěžní příspěvek? Pokud ještě ne, mrkněte na zadání soutěže a šup tvořit. My už se nemůžeme dočkat, co vykouzlíte.

Mějte se krásně!







Žádné komentáře:

Okomentovat