čtvrtek 20. února 2020

MONČA... Layout Kouzla s kolečky

Krásný den vám přeji! Mezi balením na hory a vařením jsem ještě stihla dokončit jeden layout, který vznikl z fotek z mé tajné oslavy 40. narozenin. To byla prostě bomba! Scrap kámošky mi přichystaly tajnou oslavu narozenin, o které jsem neměla ani ponětí a o to úžasnější to překvapení pak bylo. A taková událost si prostě zaslouží samostatný layout. Vzhledem k barvám a k tématu se mi na vytvoření této stránky skvěle hodila kolekce LUNARE od Studio Forty
V jedné ze svých pinterestových nástěnek jsem měla uložený jeden layout vytvořený jen pomocí koleček a pár dalších ozdob. Tak jsem si řekla, že bych to mohla zkusit. Fotky z oslavy jsou převážně růžové, takže kolekce LUNARE sedla skvěle. Nejprve jsem vytiskla fotky, o kterých jsem věděla, že bych je mohla mít na stránce. Potom jsem vzala papíry určené pro Travel Notebook a vyřezala z nich různě velká kolečka. Nejdříve jsem si rozmístila fotky a pak jsem začala aranžovat kolečka. 
Když jsem měla rozvržená kolečka, vybírala jsem ve svých vyřezávacích šablonách ty, jejichž výseky by se na layout hodily. Po umístění jsem vzala razítka různých koleček od Studio Forty a sem tam jsem šedivým Archival inkoustem nějaká narazítkovala do prázdných míst. Vše jsem pak pomalu začala lepit - některá kolečka jsem podlepila 3D čtverečkama. 
Zbývalo mi už jen vyplnit nějaká prázdná místa. Takže jsem opět razítkovala, použila flitry a chipboardy. Text jsem psala na psacím stroji, aby nebyl tak výrazný a nenarušil celkový odlehčený dojem stránky. Do úplného středu jsem nalepila citát z průhledných samolepek, takže upoutá pozormost. No uznávám, že jsem si vyhrála s růžovou barvou možná až moc :-)


Tak to byl můj layout z vyřezaných koleček papírů. Zkusíte to také? Je to totiž opravdu zábava. Na vaše krásné projekty se budeme těšit v našem klubu na Facebooku nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.

Použitý materiál:



















Žádné komentáře:

Okomentovat