úterý 19. února 2019

VIPETA…Minialbum "Broučku" s pop-up efekty



Broučci a měsíce - nikdy by mě nenapadlo, jak dokonalou kombinaci mohou vykouzlit. Měla jsem spoustu nápadů, co z kolekce New Moon vytvořit, protože vypadá dobře na všem. Nakonec jsem se rozhodla pro minialbíčko, které bude jenom moje, a budu si do něj lepit hezké momenty s dcerkou. Vyzkoušela jsem si v něm i pár pop-up vychytávek a magnetkový mechanismus. Ve fotonávodu i videu vám ukážu, jak na to.



Minialbum má rozměry 8 x 11 cm a hřbet je 6 cm široký. Je tak tlustý, protože jsem do alba zakomponovala právě různé odklápěcí prvky, a tak mezi jednotlivými stránkami musí být prostor. Nejprve jsem si udělala desky, které jsem potáhla papírem s měsíci a doplnila nádhernou abecedou a krajkami. Bílá krajka téhle kolekci opravdu hodně sluší.


Vnitřní listy mají rozměr 7,5 x 10 cm. Nařezala jsem si papíry z tvrdého kartonu (300g/m2) o velikosti 15,5 x 10 cm a uprostřed narýhovala půlcentimetrový proužek, podél kterého jsem listy přehla. Na proužek jsem pak nanesla lepidlo a přilepila všechny listy s půlcentimetrovým rozestupem na připravená zádíčka. Ta jsem pak přilepila k deskám.
 




Album je malé a lehké, a tak na zavírání stačilo omotat provázek kolem dokola a obtočit ho kolem svorky. Začátek provázku je pak vlepen mezi desky a zádíčka.


Do albíčka jsem zakomponovala co nejvíce brouků, když je to pro toho mého broučka :)





A taky skoro všechny vlaječkové bannery. Ty jsem využila hned dvakrát k magnetkovému mechanismu. Vždy mezi dvě vlaječky jsem nalepila tenký magnetek o síle 1 mm. Vlaječky tak krásně magnetizují, i když je mezi nimi silný karton. Však uvidíte ve videu. A na jednu odklápěčku jsem použila suchý zip.



A ty pop-up efekty? Ty se těžko fotí… tak koukněte na video a uvidíte.

VIDEOPROHLÍDKA A NÁVOD NA POP-UP EFEKTY

Použité materiály:
Kolekce papírů New Moon 12 x 12
Samolepky New Moon 02

Z této kolekce jsem už viděla několik dílek a každé bylo krásné a jedinečné. Určitě se mrkněte i na přáníčko od Dianky a Míšino mixed media album. Jsem zvědavá, co s touhle kolekcí vytvoříte vy. Pochlubte se nám v našem klubu.

Žádné komentáře:

Okomentovat